מכבי תל אביב 'אלי פוקס' חזרה אמש (ד') לארץ לאחר שהתארחה שלושה ימים אצל מועדון פרייבורג מגרמניה, שם עברה חוויה חינוכית וספורטיבית. שיתוף הפעולה בין הקבוצות נערך במסגרת חגיגות ה-50 שנה לשיתוף הפעולה בין ישראל וגרמניה, ועקב היותן של תל אביב ופרייבורג ערים תאומות, נוצר המסע של הקבוצה לגרמניה.

הקבוצה של אליעזר בן אהרון המריאה כבר ביום ראשון, מספר שעות לפני שהמריאו הקבוצה הבוגרת ומכבי תל אביב 'שחר'. כבר בשדה חיכו למכבי נציגים של העיר פרייבורג, ששיכנו את הילדים באכסנייה למרגלות היער השחור, יער שגובל עם צרפת ושוויץ. עוד בערב שנחתנו, התארחו השחקנים בטירה מקומית, שם אכלו את ארוחת הערב שלהם שבה גם נכח מנהלה המקצועי של פרייבורג. גם סטודנטים מקולג' מקומי נכחו בארוחה, ולאחר שהתחברו לשחקנים במישור האישי, הגיעו הסטודנטים גם למשחק של הנערים. ביום השני ערכה מכבי 'אלי פוקס' אימון בוקר במגרש הסמוך לאיצטדיון של פרייבורג. בצהרי היום ערכה הקבוצה סיור בעיר העתיקה, שבמהלכו ביקרו בבית הכנסת החדש בפרייבורג. השחקנים קיבלו הסבר היסטורי על העיר, והמשיכו בסיור.נערים ב' בפרייבורג

ביום שלישי עברה הקבוצה קיבלה סיור והדרכה במתחם האימונים של מחלקות הנוער, ולאחרם החלו במשחק. בסיומה של ההתמודדות, גברו הצהובים על הקבוצה המארחת בתוצאה  2:4. את השערים למכבי כבשו מופלח שלעטה, עידן ציוני, ים ב
ן יהודה ויונס ג'ברין.  בערב חגגו בקבוצה את יום הולדתן של השחקן גיא בן הרוש ושל אשת הצוות שלוותה את נערים ב' לינה אהרונוב.

השחקנים הצהובים ייצגו את מכבי ואת ישראל בכבוד רב והתנהגו בצורה מופתית במהלך כל המסע, שבתקווה יהווה את התחלת הקשר בין המועדונים.