יממה נותרה עד לתחילת ההתמודדות בין מכבי תל אביב לפורטו באיצטדיון הדרגאו. מכבי תעלה לאיצטדיון של פורטו במסגרת המשחק השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות. מכבי הגיעה הערב (ב') לאיצטדיון בו תערוך את האימון המסכם, אך עוד קודם לכן, מאמן הקבוצה סלבישה יוקאנוביץ' ובלמה של מכבי קרלוס גרסיה ייצגו את מכבי במסיבת העיתונאים. יוקאנוביץ פתח את דבריו ואמר:

"אני שמח להיות כאן. זה חדש לי ולשחקנים. אני מעדיף להיות באיצטדיון הזה מאשר לצפות בפורטו מול באזל. אנחנו בתהליך למידה. צ'לסי ניצחו אותנו ודינמו גם. אני מצפה שמחר נשחק טוב יותר מבמשחקים הקודמים. הגישה שלי היא לנצח את המשחק, ואת זה ננסה לישם מחר. יש מולנו קבוצה קשה, עלינו לכבד אותם אך קודם אותנו ואת האוהדים שלנו.הגענו לכאן כדי להלחם, ליישם AQ7A9658את התוכנית משחק שלנו ולנסות לנצח את המשחק".

על השערים המוקדמים שספגה מכבי במשחקים הקודמים

"להתחרות ברמה הזו שבה אנחנו נמצאים צריך להיות מאוד חדים. לא יהיו לנו הרבה הזדמנויות, ואנחנו חייבים להיות מרוכזים. זה נכון שבשני המשחקים הקודמים ספגנו מוקדם, אני מצפה שזה לא יקרה גם מחר. פתרון לבעיות כאלו הן מנטליות של לחימה כקבוצה וריכוז. אני מצפה שנופיע טוב יותר מהמשחקים הקודמים כבר מחר".

על היריבה מחר

"פורטו היא אחת מהיריבות האירופאיות הכי טובות. הם אלופי אירופה פעמיים, עשו עונה נהדרת עם לופטגי אשתקד וגם העונה הם פתחו נהדר. בקבוצה שלנו הם הקבוצה בכושר הכי טוב. הכדורגל הפורטוגלי עושה עבודה טובה מאוד בתחרויות האירופאיות, וזה הזדמנות נהדרת בשבילנו לבחון את עצמנו מול פורטו ומול הכדורגל הפורוטגלי. כמו שאמרתי, אנחנו עומדים בפני אחת הקבוצות הטובות ביבשת. יש להם הרבה שחקנים טובים, בשדה ועל הספסל עם יכולת ארגון טובה של המשחק. זה לא שאלה של שחקן בודד כזה או אחר".

על ההיכרות האישית שלו עם מאמנה של פורטו

"אני זוכר את חולן לופטגי מהתקופה שלי בלה קורוניה. הוא היה שוער בכיר בקבוצות בספרד וכעת הוא מאמן נהדר שמוביל את פורטו. אני מקווה שאוכל לעצור אותו מחר במשחק".AQ7A9662

קרלוס גרסיה נשאל על ידי העיתונאים המקומיים על מכבי והמסורת של הצהובים ואמר:

"מכבי זה המועדון הכי גדול בישראל. ההיסטוריה שלו הכי גדולה. אנחנו גם רושמים רגעים גדולים בהיסטוריה של המועדון. הכדורגל הישראלי מתקדם משנה לשנה. אנחנו כמובן מכבדים את פורטו אך ננסה להשתמש בנשקים שלנו כדי לנצח את המשחק.בליגה המקומית יש מרבד גדול של זרים בין אם מדרום אמריקה אירופה ואפריקה. אנחנו פוגשים קבוצות גדולות מאיתנו באירופה"

על היכולת האישית

"אני מרגיש טוב. אני מנסה לעזור לקבוצה בין אם באימונים ובין אם בהרכב. אם אפתח, אני אעשה הכל בשביל מכבי. אני תמיד מוכן לפתוח בהרכב ולכל משימה שהקבוצה תצטרף אותי".