ליגת Winner קרובה לשוב לפעילות וגם שחקני מכבי תל אביב ממשיכים בהכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל חיפה (ש', 17:00). לאחר האימון הגיעו שחקני הקבוצה ליום צילומים מיוחד של חברת Hisense כאשר עומרי בן הרוש, ערן זהבי, קרלוס גרסיה ונוסא איגיבור דגמנו למצלמה את מוצרי החשמל של הספונסר שהצטרף השנה למשפחת מכבי.

נוסא איגיבור שחזר לפעילות מלאה לאחרונה דיבר על הסט לקראת החזרה לליגה, השוני בין העונה לעונה הקודמת וכמובן על החזרה שלו לעניינים: "זה לא קל לכדורגלן להיעדר חודשיים, במיוחד כשאתה במיטבך. זה היה קשה אבל אני שמח שחזרתי. היה לי קשה לשבת ביציע לצפות בחברים שלי במשחק. הייתי יושב, צורח ומעודד את החברים שלי. הקבוצה עשתה עבודה טובה גם בלעדיי והם עשו את הטוב ביותר שלהם, אבל הדבר החשוב מבחינתי הוא שחזרתי".

לגבי היכולת שהקבוצה מפגינהIMG_9876

"אני לא מסכים שאנחנו לא משחקים טוב. זה היה ככה גם בהתחלה עם פאקו ובסוף זכינו בטרבל. אנשים צריכים להבין שזה מאמן חדש, שיטה חדשה ובכל אימונים אנחנו עובדים על דברים חדשים. זה לא קל להסתגל בקלות לשיטה וכולם צריכים להיות סבלניים ולראות את ההתפתחות שלנו לאורך העונה".

על העומס שחווים השחקנים

"רואים על החברים את העומס. זה לא קל. אין לי את המספרים המדוייקים, אבל כשאנחנו משחקים 20 משחקים וקבוצות אחרות רק חמש זה משפיע. בעונה שעברה הכל היה רגוע מבחינת הלו"ז וכבר השנה רואים את הפציעות. אנחנו נעשה את הטוב ביותר שלנו ונצא בצורה הטובה ביותר מהמצב הזה".IMG_9892

על היריבה העיקרית במאבק האליפות

"כרגע באר שבע היא היריבה הכי טובה שלנו בליגה, אבל היא לא משחקת בליגת האלופות. השבועיים האלו הגיעו בדיוק בזמן ואני מאמין שנראה את זה כבר במשחק בשבת".