ההכנות לקראת משחק החוץ בשבת (17:00) בסמי עופר מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-11 בליגת WINNER בעיצומם, ואחרי פגרה בת שבוע, המאמן סלבישה יוקאנוביץ' ושחקניו יחזרו רעננים לקראת המשך המאבקים בליגה ובליגת האלופות.

רגע לפני תחילת האימון, הגיע יוקאנוביץ' למסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר: "אני מאמין שהשבועיים האלו הגיעו לנו בזמן טוב. היינו צריכים את המנוחה ולחדש את  הכוחות. אני מצפה שנשחק טוב יותר מהמשחקים האחרונים. אנחנו עובדים עם הסגל הקיים וזה ברור שאנחנו צריכים להופיע יותר טוב מאשר במשחקים האחרונים. יש לנו הזדמנות להשתפר כבר מול הפועל חיפה".

על הרמה של הקבוצה לעומת שנה שעברה

אנחנו עם אותו מספר של נקודות כמו בשנה שעברה, לבאר שבע יש שלוש פחות בהשוואה. אני לא חושב עליהם כרגע אלא רק על המשחק שלנו. אני מנסה להסביר לשחקנים מה הם צריכים לעשות כדי להשתפר. אם נוסא חושב שב"ש יותר טובה אז אני שמח כי זה אומר שיש לשחקנים שלי מקום לשיפור".

על הפציעה של ראייקוביץ'

"אנחנו נבדוק אותו ביומיים הקרובים, הצוות הרפואי הסביר לי שזו לא פציעה רצינית אלא מכה בברך. אנחנו נבדוק אם הוא יהיה כשיר כבר לימים הקרובים".

לקראת חלון העברות בינואר

"לפני ינואר יש לנו עוד הרבה משחקים לפנינו. אנחנו נחשוב על הבאת שחקן חדש בחלון ההעברות, אך יש עוד הרבה משחקים לפני כן. המועדון יצטרך להחליט אם הוא רוצה להשקיע ולשפר או שמה שקיים מספיק לו. האינטרס שלי הוא מה שטוב למכבי".

לגבי התעניינות של קבוצות מאנגליה כלפיו

"דיברתי עם הסוכן שלי ואכן היה עניין מאנגליה, אבל אני פה, עובד במכבי וחושב רק על הצעדים שלי במכבי תל אביב. כל השאר זה ספקולציות. יש לי אמביציה לעבוד פה וזה חלק מהעסק שנקרא כדורגל".

על מצבם של יצחקי ודסה

"ברק יצחקי ואלי דסה עובדים איתנו באימונים ואני מאמין שבקרוב יהיו מוכנים לעזור לנו"