יום ליגת האלופות של מועדון מכבי תל אביב כבר בפתח. היום (ג') קיימה מכבי תל אביב 'שחר' את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (ד') בליגת האלופות לנוער. המשחק יתקיים באיצטדיון בלומפילד בשעה 14:00, כשהאוהדים מוזמנים להינות מדור העתיד של הצהובים מתמודד מול הדרקונים הצעירים של פורטו. הכניסה למשחק היא ללא תשלום.

חלוצה של מכבי 'שחר' איילון אלמוג סיפר על הרצון להשיג ניצחון ראשון במפעל, ההעפלה עם נבחרת הנערים לטורניר העלית וגם על החוויה האישית שלו כשחקן צעיר בקבוצת הנוער: "אנחנו מתייחסים לכל משחק שלנו בצ'מפיונס כאילו זה כמו המשחק הראשון, במיוחד בהתחשב בכך שעוד לא ניצחנו בקמפיין הזה. אנחנו עולים במוטיבציית שיא כדי לקחת נקודות מחר בבלומפילד".

החלוץ היה חלק מנבחרת הנערים שהתמודדה במוקדמות אליפות אירופה. אלמוג ביחד עם עוד חמישה נציגים ממחלקת הנוער של מכבי תל אביב הצליחו להעפיל לשלב העלית, לאחר קמפיין מוקדמות מוצלח: "הגעתי עם מעט חששות. יומיים לפני תחילת המוקדמות אני נפצעתי והיה חשש שלא אשחק. בסוף לשמחתי כן השתתפתי. שיחקנו תחילה נגד נורווגיה שאותה ניצחנו 1:3 וגם יצא לי להבקיע צמד במשחק. מחזור לאחר מכן הפסדנו לצרפת והגענו למשחק אחרון מול צפון אירלנד שקבע מי תעלה לשלב העלית. גברנו על הצפון אירים בתוצאה 1:2, כשגם שם הבקעתי את השער הראשון".איילון אלמוג

כפי שניתן להבין משנתון הנבחרת, החלוץ שמשתייך לסגל הנוער הוקפץ בתחילת העונה מקבוצת נערים א'. על השינוי המהיר שהיה צריך לעשות סיפר: "זה לא מובן מאליו שהעלו אותי כבר לנוער בגיל שלי, ככה שאני לוקח את ההזדמנות בשתי ידיים. לא אשקר, זה קשה. אבל צריך לקחת את הדברים בפרופורציות ולא להתרגש יותר מדי. אני בקבוצה מתחילת השנה, הייתי גם בטורניר ההכנה בקרואטיה ואני מרגיש שייך".

על היריבות שפגשו עד כה בליגת האלופות לנוער: "הרמה גבוהה מאוד. כל שחקן שם מתעלה לרמה פיזית של שחקנים בוגרים. אני מרגיש וחושב שהתמודדנו בסדר, גם מול קייב וגם מול פורטו. נגד צ'לסי ראו הבדל, אבל בסך הכל הצלחנו להתמודד מולם".

לקראת המשחק הראשון שלהם בבלומפילד

"אני בטוח שלכל שחקן בקבוצה ובמחלקת הנוער יש את החלום לשחק בבלומפילד.  העבודה שנשחק באיצטדיון הזה זה רק נותנת לנו עוד מוטיבציה לקראת המשחק מחר נגד פורטו".