מכבי תל אביב רשמה ניצחון שני ברציפות הערב (ש') לאחר שגברה 1:2 על מכבי נתניה בבלומפילד. הצהובים יוצאים לפגרה בת שבועיים עם שלוש נקודות חשובות שמציבות אותה לאחר המשחק במקום הראשון באופן זמני.

למרות הניצחון, המאמן סלבישה יוקאנוביץ' הודה שהמשחק לא היה מהטובים של הצהובים: "שיחקנו משחק רע מאוד היום וההופעה שלנו הייתה רעה. נראינו עייפים ועשינו טעויות. אני לא יודע אם זה נכון שאנחנו ושיחקנו כבר בשבת אחרי שהיה לנו משחק ביום רביעי, זה לא נהוג ככה בשאר הלזהבייגות הבכירות באירופה. נתניה שיחקו טוב מאוד היום. הנקודות האלה חשובות לנו והם ישרתו אותנו בהמשך העונה. אני לא יכול להיות מרוצה ואני לא מאמין שהאוהדים שלנו היו מרוצים היום, אבל אני יכול להיות מרוצה מהנקודות שלקחנו."

לגבי הלו"ז הצפוף

"אני לא מבין למה שיחקנו היום. היינו יכולים לשחק ביום שני לאחר ששיחקנו ביום רביעי. זו לא ניהול לוז מקצועני לפי דעתי. יש לנו הרבה שחקנים בנבחרת הלאומית ששיחקו עשרה משחקים יותר מכל השאר. אם מישהו יכול להסביר לי למה שיחקנו בשבת ולא מאוחר יותר אני אשמח  לשמוע. כשנתחיל לשחק את אותו מספר משחקים של הקבוצות האחרות אני בטוח שאתם תראו יכולת יותר טובה".

על השאלה האם הוא מרוצה מהיכולת של הקבוצה בשלב הזה של העונה אמר: 

"אנחנו לא משחקים כדורגל טוב ואני לא צריך לחזור על זה. כל מאמן בעולם אחראי על הקבוצה שלו. אני לא יכול להיות מרוצה מהיכולת של הקבוצה. אנחנו צריכים לנוח ולשפר את היכולת כדי שנשחק טוב יותר מהיום. לשאול אם זה מה שאני מצפה לראות זו תהייה בדיחה. חלון ההעברות לא פתוח עכשיו, זה הסגל שלי ואיתו אני אעשה את הכי טוב".