11,100 אוהדים הגיעו הערב (ש') לבלומפילד וראו את הצהובים עולים בהרכב עם מספר שינויים שערך המאמן סלבישה יוקאנוביץ' מהמשחק האחרון בליגת האלופות מול פורטו, כשיובל שפונגין, ניקולה מיטרוביץ' ועדן בן בסט פתחו ב-11.

המשחק נפתח בדיוק כמו שהצהובים רצו, כשבדקה ה-3 השופט מנשה משיח שרק לכדור עונשין לזכות הצהובים אחרי עבירה שנעשתה על ידי עומר ורד על עדן בן בסט. ורד ראה את הכרטיס הצהוב, וברק לוי, שוער  מכבי נתניה, ראה את הכדור שבעט ערן זהבי מהנקודה הלבנה פוגש את הקורה ופנימה. 0:1 למכבי.זהבי

המשחק נרגע ככל שהדקות חלפו כשמצד אחד מכבי ניסתה להחזיק בכדור ולנסות למצוא את הפירצה במרכז השדה של נתניה, ומנגד שחקניו של גיא צרפתי ניסו בהתקפות מהירות  למצוא את הגנת מכבי לא מוכנה, אך התקשו להפתיע את ראיקוביץ'.

בדקה ה-22, הקשר הסרבי של מכבי נתניה, סימיליאניץ', ניסה בעיטה מ-25 מטרים. ראיקוביץ' מתח את איבריו והצליח לבקצות האצבעות להדוף את הכדור לקורה והציל את מכבי משער שיוויון. 35 דקות חיכו האוהדים הצהובים כדי לראות הזדמנות נוספת של מכבי שהגיעה אחרי בישול של זהבי לבן חיים. האחרון בעט מתוך הרחבה מעל למשקוף של לוי. שתי דקות למחצית ראיקובביץ' רשם הצלה נוספת אחרי בעיטה של איילה מתוך הרחבה.

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכבי שתי הקבוצות, שהראשון לסכן את שער נתניה היה ערן זהבי שניסה בעיטה מ-16 מטרים לידיו של לוי. דקה חלפה ופירס היה קרוב לכבוש את שער השיוויון אחרי בעיטה חופשית מ-16 מטרים שחלפה סמוך לקורת שערו של ראיקוביץ'.בן חיים

יוקאנוביץ' שינה את המערך בחלק הקדמי והפך את זהבי לחלוץ בעוד בן בסט עבר לשחק כקיצוני שמאלי, ובדקה ה-55 האחרון פרץ מהאגף לכיוון הרחבה ובעט מ-17 מטרים סמוך לקורה של לוי. זיו היה החילוף הראשון של המאמן הסרבי על חשבונו של עומרי בן הרוש. בדקה ה-60 מיטרוביץ' הכניס כדור עומק נהדר לבן חיים, שניסה לבעוט מזווית קשה אבל הכדור עלה מעל לשערו של לוי. דקה לאחר מכן, נוסא איגיבור, שנעדר מהמגרשים כמעט כחודשיים, החליף את הקשר הסרבי.

בדקה ה-68 איילה בעט כדור חופשי מ-18 מטרים ששפשף את המשקוף של ראיקוביץ'. בדקה ה-69 טל בן חיים כבש את השני של הצהובים. דור פרץ הכניס כדור עומק יוצא מן הכלל לבן חיים, שניצל יציאה לא טובה של בן חיים, הקפיץ מעליו ומקרוב כבש, 0:2 מכבי. אחרי שכבש את השער השני, בן חיים הוחלף על ידי דור מיכה.

בדקה ה-80, יואב זיו היה קרוב לכבוש את השלישי אחרי הגבהה נהדרת של מיכה. המגן הגיח מאחור וניסה בעיטה מזווית קשה, ברק לוי היה במקום. בשנייה האחרונה, מישצ'נקו הצליח לצמק את התוצאה אחרי שנגח מקרוב את השער שסיכם את המשחק. מכבי ניצחה 1:2.