עדיין ללא שער זכות אבל עם הרבה אמונה, שחקני מכבי תל אביב והקפטן, ערן זהבי, יעלו מחר (ד', 21:45) לכר הדשא באצטדיון סמי עופר, ויארחו את פורטו, שבועיים אחרי שהפסידו לאלופה הפורטוגלית בדרגאו 0:2. זהבי לא מתרגש מהעובדה שהקבוצה טרם כבשה שער זכות ומאמין שהוא וחבריו נמצאים בקו שיפור שיניב תוצאות בהמשך.

"הקושי שלי הוא שהיריב שלנו הוא טוב יותר. כשניצחתי משחקים אז אף אחד לא שאל אם ההעמדה היא בעיה. בסופו של דבר המאמן הוא שמחליט ואני מנסה לעשות את כל מה שאני יכול כדי לעזור לחברים שלי".

על הקושי במשחקים הראשונים:

"לא חשבתי שזה יהיה קשה במפעל הזה, אלא הייתי בטוח. גם בפעם הקודמת ששיחקתי במפעל היה קשה להשיג בסיבוב הראשון נקודות. אבל אני מצפה, כמו פעם, שככל שנשחק יותר נתקדם יותר גם מבחינת התוצאה".

על התשוקה לכבוש בליגת האלופות:

"ברור שזה בוער בי ואני חושב שזה בוער בכל שחקן על המגרש לכבוש ולנצח בבמה הגדולה בעולם. אני חושב שאם נשחק טוב אז גם לשחקנים יהיה יותר קל להציג את היכולות שלהם ואני מצפה שנראה טוב יותר לקבוצה, נשיג את הנקודות וכך גם ניתן שואו לקהל כי זה מגיע להם".

על ההתמודדות המנטלית אחרי שלושה הפסדים:

"ברור שלא כיף להתחיל עם שלושה הפסדים אבל ידענו שזה יכול לקרות ושמי שאנחנו מתמודדים מולם הם קבוצות טובות יותר. אבל אנחנו לא באים בגישה תבוסתנית אלא להגיע בגישה חיובית כדי להציג יכולת טובה ונקודות".