הסיבוב השני של שלב הבתים בליגת האלופות נפתח הערב (ג') כשמחר תארח מכבי תל אביב בבית ז' את פורטו באצטדיון סמי עופר. רגע לפני ההכנות האחרונות למשחק, המאמן, סלבישה יוקאנוביץ' סיכם את ההכנות.

"מחר יש לנו הזדמנות להציג כקבוצה מקצוענית את הכל כדי לזכות בנקודות. האוהדים שלנו מלווים אותנו כל כך הרבה ועבורנו זה נותן את המוטיבציה להחזיר להם מחר במשחק. שיפרנו את ההופעה שלנו מהמשחק הראשון בלונדון. אני מצפה שנציג את היכולת הטובה ביור שלנו במפעל הזה עד כה. שואלים אותי אם המטרה שלנו היא להבקיע שער או להשיג נקודות ואני אומר שהמטרה שלנו היא להשיג כל משחק שלוש נקודות".

על הניסיון שצברה הקבוצה משלושת המשחקים הראשונים:

"עבור מרבית שחקנינו זה ניסיון ראשון במפעל עם הקבוצות הטובות בעולם. המחיר הוא יקר מאוד אבל זה תהליך טבעי כדי להתמודד עם המצב הזה. ערן זהבי כבר שיחק שמונה משחקים בליגת האלופות וגם גילי ורמוט השתתף במפעל הזה בעבר. אנחנו ננסה להתרכז יותר במשחק ולהיות עם יותר ביטחון כדי שנוכל להתמודד במפעל הזה כמו שצריך. גם אני וגם השחקנים כמו כל המועדון רוצים לשפר את עצמנו ממשחק למשחק".

על הציפיות מפורטו במשחק הקרוב אמר המאמן:

"אנחנו שיחקנו מולם רק לפני שבועיים. אני יודע הם חסרים כמה שחקנים חשובים אבבל יש להם סגל מספיק איכותי כדי להתמודד מולנו. אני מניח שנתמודד במשחק דומה לזה ששיחקנו בפורטוגל. לפנינו יש הזדמנות בבית שלנו כדי להציג יכולת טובה יותר משלנו".

על חסרונו ומצבו של נוסא איגיבור:

"זה חלק מהכדורגל. אנחנו לא יכולים כרגע להתמקד בשחקנים שחסרים. אנחנו לא יכולנו להשתמש בו בחודש האחרון בגלל הפציעה והוא בינתיים חוזר לעניינים. אבל לא הכל מדובר רק בו. יש לי בסגל שחקנים חשובים אבל לא מדובר רק בהם אלא בקבוצה כולה".

על החסרון בחלוץ מרכזי בסגל אמר המאמן:

"לפעמים, במיוחד במפעל הזה, חסר לנו חלוצים שמשחקים בתוך הרחבה, אבל אנחנו מנסים להתמודד עם המצב הזה בעזרת ערן זהבי וחלוצים נוספים. זה המצב וזו בעיה שאנחנו צריכים להתמודד איתה בסגל שלנו. אני מחפש את הפתרונות שלי. כמו שבמנצ'סטר יונייטד והסיטי צריכים עוד שחקנים גם אני תמיד צריך עוד שחקנים אבל זה לא באמת ריאלי כרגע. ערן הוא חלוץ בקבוצה שלי וזה המצב".