מכבי תל אביב תארח מחר (ג', 21:45) את צ'לסי למשחק הביתי האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות, כשתשחק מול צ'לסי של ז'וזה מוריניו. מאמנה של מכבי סלבישה יוקאנוביץ' יחד עם שחקניו זוכרים היטב את המפגש הראשון בו הפסידו הצהובים בסטמפורד ברידג' 4:0, ומאמינים שהפעם התצוגה של הצהובים תהייה שונה.

מאמנה של הצהובים פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אני לא חושב שצ'לסי הגיעו רגועים לאיצטדיון שלנו. הם למודים משנה שעברה אז איבדו נקודות מול מאריבור ואני לא מצפה שנמצא הרבה אפשרויות במשחק מחר".

על השיפור במשחק של הצהובים באירופה

"דיברתי פעמים רבות על השיפור. כן השתפרנו, אך כרגע זה לא מספיק לנו כדי לזכות בנקודות. הגישה המקצוענית שלנו היא לזכות במשחק. אם אתה שואל אותי אם אני מרוצה מהבקעת השער אז לא. בתחרות הזו המפתח הוא לספוג פחות ולהבקיע יותר.עלינו להיות יותר תחרותיים במשחק שלנו. אנחנו נשחק מול קבוצה גדולה מחר ועלינו לנצל את המקסימום במשחק. אני מצפה שנציג את היכולת הטובה ביותר".

יש לפנינו עוד שני משחקים. עוד נשיג שש נקודות עוד נוכל להיות באירופה בחודשים הבאים. לא הגעתי כדי לדבר על צ'לסי. הכדורגל מלא ברגעים טובים ורעים, ואני בטוח שמוריניו יכין את הקבוצה שלו בצורה טובה".

על המשמעות של ליגת האלופות

"בשבילנו זה יום חשוב. אני לא חושב על הבעיות שלהם כי זה לא העסק שלי. אני מרוכז בעבודה שלי, אני מבין מה עומד לפני ושיש לנו הזדמנות טובה שננסה לנצל אותה. כרגע התוצאה 0-0, לנו חשוב לנסות להשיג שלוש נקודות בשביל האוהדים שלנו שרוצים לראות ניצחון".

על המחשבות שלו על המפעל

"אף אחד לא היה מהמר על פני אחד שנגיע למעמד הזה מחר. הגישה המקצוענית שלנו היא להלחם ולנסות לנצח את המשחק. אני לא חושב עכשיו על סיכומים של הקמפיין".