המשחק הגדול והאחרון של מכבי תל אביב בליגת האלופות בארץ כבר כאן. האלופה הישראלית תפגוש את אלופת אנגליה, צ'לסי, במסגרת המחזור החמישי של ליגת האלופות ביום שלישי, 21:45 באיצטדיון 'סמי עופר'. אנחנו בטוחים שאתם כבר סופרים את הדקות, אז הנה כמה הוראות והסברים שיעזרו לכם לצלוח את היום בצורה יותר נוחה וקלה, רגע לפני שאתם יוצאים לחיפה:

דרכי הגעה:

רוצים להימנע מפקקים? עומסים? עצבים? אז עזבו את הרכב הפרטי ואמצו את הדרכים החלופיות:

כמו במפגשים מול דינמו קייב ופורטו, Fanzone בשיתוף פעולה עם מכבי תל אביב ארגנו לכם האוהדים הסShuttle 1עות ממספר נקודות לא מבוטל והפעם אף בסבסוד של ההסעה משלוש נקודות איסוף מרכזיות. כל הפרטים בלינק הבא.

רכבת ישראל תתגבר את תנועת הרכבות שעות ספורות לפני המשחק ואחרי המשחק כשתחנת חוף הכרמל מחכה לקבל את פניכם. כמו כן קבלו הנחה של 10% ברכישת כרטיס. לפרטים לחצו כאן.

כרטיסים:

שימו לב! כל הכרטיסים למשחק אזלו. מי שלא מחזיק בכרטיס למשחק מתבקש שלא להגיע לאזור האצטדיון!

כל המקומות עם נגישות לאוהדים בעלי מגבלות פיזית (תנועה עם כיסא גלגלים) אזלו!

זהבי מחכה לכם בדוכנים!

טוב, לא באמת ערן זהבי, בכל זאת יש לו משחק על הראש, אבל גלויה שלו עם חתימה ולוח המשחקים שנותר יחכו לכל מי שהוריד את האפליקציה ויציג אותו בעמדות המכירה שסביב אצטדיון סמי עופר. אז יאללה, בעלי אייפון, למה אתם מחכים?! האפליקציה זמינה לכם ב-App Store800X450gluyaapp

עמדות מכירה:

הגעתם עד לסמי עופר בשביל המשחק האחרון בליגת האלופות לעונה זו, לא תרצו לרכוש מזכרת צהובה? אל תשכחו לקפוץ לדוכנים הרשמיים של מכבי ת"א שיהיו פרוסים סביב האצטדיון בחיפה ודרכם תוכלו להצטייד בשלל מוצרי המועדון. מהצעיף הרשמי של המשחק ועד לחולצות הרשמיות של מכבי בליגת האלופות ועוד.

איך תמצאו את הדוכנים ומתי הם ייפתחו לשרותכם?

כל הדוכנים ייפתחו החל מהשעה 18:00 בערב המשחק ועד חצי שעה מתחילתו.

merchandise-stands1300X1300