עם גשם או בלי גשם. עם ליגה או בלי ליגה, אתם לא תישארו עד סוף החודש בידיים ריקות. נובמבר בעיצומו וגם כמות האירועים והמבצעים שמחכים לכם בחנויות הרשמיות של המועדון. אילו מבצעים? תתחילו לרשום ביומן:

ברק יצחקי וטל בן חיים הבלם באים לפגוש אתכם בסינמה סיטי, 19/11, 17:00 – 19:00

אחרי הביקור של גילי ורמוט ודור מיכה בסינמה סיטי בשבוע שעבר, בו מאות אוהדים הגיעו כדי להצטלם עם השחקנים על רקע מגוון רקעים, החלטנו לתת לכם הזדמנות נוספת, הפעם עם יצחקי שבחודשיים האחרונים שעריו נבחרו על ידכם לשערי החודש, והבלם טל בן חיים. הצילום יהפוך למזכרת בדמות מגנט שיקבל כל אוהד שמצטלם. זהו? ממש לא. לכל אחד ואחת מכם שיגיעו להצטלם תחכה מתנה בחנות הרשמית בסינמה סיטי.

מבצע 'קנה, גרד וזכה' – כל כרטיס זוכה. תקף עד ה-22 לנובמבר

אז אם כבר הגעתם להצטלם ועוד נכנסתם לחנות לקבל מתנה, לא תרצו לקבל פרס נוסף? ודאי שכן. ריכשו בחנות בסכום של 199 ש"ח ומעלה, וקבלו בסיום הרכישה כרטיס גירוד. שימו לב! כל כרטיס זוכה. גרדו ותזכו במגוון רחב של מתנות הכולל בין היתר כרטיסים למשחק הבית מול צ'לסי בליגת האלופות.

מכירת קולקציית החורף של מכבי תל אביב

תוהים מה כבר יש לרכוש בחנות כדי שתוכלו לזכות גם בכרטיס גירוד זוכה? בין כל הפריטים תוכלו למצוא את קולקציית החורף הייחודית של מכבי תל אביב. קבלו הזדמנות להפגין את האהדה שלכם לא רק ביציע אלא גם במהלך היום בימים החורפיים. ממעילי קפוצ'ון, ג'קטים, חולצות, צעיפים ועוד.

'חדר הלבשה' בוחן את קולקציית החורף