בית"ר ירושלים 'אורן' – מכבי תל אביב 'שחר' 12:00,  בית וגן

לאחר ההפסד לצ'לסי, מכבי 'שחר' תצא למשחק חוץ קשה בו תנסה לנצח את בית"ר ירושלים ולהתחיל רצף של ניצחונות. החניכים של זיו אריה לא השכילו לנצח בשלושת המחזורים האחרונים, וינסו לקחת שלוש נקודות דווקא בבירה, מול הירושלמים שמצידם חוו פתיחת עונה לא מוצלחת, כאשר הם ממוקמים במקום ה-12, לאחר שניצחו במחזור האחרון את קריית שמונה בבית.

הפועל באר שבע – מכבי תל אביב 'עודד' 12:00, מתחם האימונים רייסר, ב"ש 

אורי אוזן ולאון אסרף יחזרו יחד עם קבוצת נערים א' לליגה לאחר שבוע של פגרה, כשהם עומדים עם מאזן מושלם של שבעה ניצחונות מפתיחת העונה. הצהובים הצעירים יתארחו אצל הנציגה מהדרום כאשר הם בראש טבלת הליגה, וינסו להשיג ניצחון שמיני ברציפות, שיבסס את מעמדם בפסגת הטבלה.

עירוני מודיעין – מכבי תל אביב 'אלי פוקס' 12:30, מודיעין

נערים ב' של מכבי יקוו לשמר את המומנטום החיובי מהמחזור הקודם בו ניצחו את הפועל באר שבע, ולהשיג ניצחון נוסף שיהווה ניצחון חמישי רצוף. בכדי שזה יקרה, יצטרכו החניכים של אליעזר בן אהרון וגדי ברומר להתגבר על המקבילה ממודיעין.

הפועל באר שבע – מכבי תל אביב 'אלדד' 10:00, מתחם האימונים רייסר, ב"ש

לאחר שהעפילו מסבב ב' של גביע המדינה, הקבוצה הראשונה בנערים ג' של מכבי תל אביב תצא למשחק חוץ מול הפועל ב"ש, כאשר היא נמצאת עם מאזן מושלם של ארבע ניצחונות רצופים מפתיחת הליגה.

מועדון ספורט 'נשר' – מכבי תל אביב נערים ג'2, 

גם הקבוצה השנייה של נערים ג' תצא למשחק חוץ, כאשר תתארח אצל מועדון ספורט נשר. הצהובים הצעירים לא הפסידו מאז המחזור הראשון, ויקוו להמשיך את רצף הניצחונות גם בשבת.