במשחקה האחרון בבית במסגרת ליגת האלופות לנוער, נכנעה מכבי תל אביב 'שחר' לנוער של צ'לסי בתוצאה 4:0 משערים של אברהם(צמד), וויקפילד וסקוט. בצד הצהוב רשם עדן קארצב את משחק הבכורה שלו בקבוצת הנוער. לאיצטדיון נתניה הגיעו כ-1,400 צופים.

המשחק התחיל בצורה חיובית מבחינת מכבי, כאשר כבר בדקה ה-11 הגיע מהלך נהדר של הצהובים כשמקסים גרצ'קין פרץ היטב על קו שמאל והעביר כדור שטוח שרגליו של דורוביץ', אך הסרבי הצעיר לא הצליח לייצר בעיטה. למרות הפתיחה החיובית, מכבי נקלעה לפיגור מוקדם. בדקה ה-12 נשרקה לזכות האורחים בעיטת עונשין מ-11 מטרים לאחר שמירו מונהיים הוכשל ברחבה. תאמי אברהם ניגש לבעיטה והכניע את חביב אוחיון. 0:1 לצ'לסי.  דקה לאחר מכן היה זה שוב מונהיים שאיים על השער בהתקפת נגד אך אוחיון היה במקום כדי להדוף את הכדור.

בדקה ה-19 צ'לסי הכפילה את יתרונה במתפרצת קטלנית של צ'ארלי וויקפילד שהחל את הריצה שלו בעיגול האמצע ועצר רק ברחבה כשהכניע את חביב אוחיון באחד על אחד, 0:2 לאורחים. למרות שליטה של הצהובים, בדקה ה-40 צ'לסי עלתה ליתרון של שלושה שערים. התקפה מהירה של הבלוז הגיעה לג'יי דסילבה המגן שפרץ לרחבה, אך אוחיון בהצלה ענקית מנע מהכדור להכנס. על הריבאונד עט קייל סקוט שבעט חזק בעיטה שהוסתה על ידי רן ואתורי לרשת. 0:3 לאורחים במחצית.

עם פתיחתה של המחצית השנייה ביצע זיו אריה שני חילופים כאשר הכניס למשחק את דור גלילי ואלמוג איילון. מי שירדו לספסל הם לזר דורוביץ' ועמית רוזנבוים. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה מצד שתי הקבוצות, כאשר ההזדמנות הקרובה היחידה הגיעה בדקה ה-73 כשחביב אוחיון הדף היטב בעיטת עונשין מ-24 מטרים של סקוט. לקראת סיום המשחק תאמי אברהם העלה את צ'לסי ליתרון ארבע כאשר כבש הכניע את אוחיון מקרוב, וקבע את תוצאת המשחק.