מועדון מכבי תל אביב ממשיך בחיזוק קשרי הקהילה הרחבים בגזרות השונות. מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער של המועדון ניר לוין, הרצה בפני קצינים וקצינות בצה"ל אשר נמצאים בתכנית מיוחדת בשם "מובילים", במסגרתה עוברים עשרה קצינים וקצינות הדרכות העשרה שעוסקות בתפיסות ניהוליות של ארגונים וניהול למצוינות.

תחילה הגיעו חניכי התכנית למתחם האימונים בקריית שלום, שם קיבל לוין את פניהם וערך להם סיור קצAQ7A8817ר ברחבי המתחם. לאחר מכן, התכנסו ושמעו את ההרצאה של ניר לוין שסיפר לאחר מכן על המפגש עם הקצינים: "הם יצרו איתנו קשר דרך קשרי הקהילה שלנו, תיאמנו שנפגש איתם אצלנו בקריית שלום, ושארצה להם על המבנה הארגוני של המועדון וספציפית על המבנה של של מחלקת הנוער".

 

לוין המשיך וסיפר על תוכן ההרצאה: "הם התעניינו באיך שאנחנו מכשירים שחקנים ומאמנים. המצגת וההרצאה היו מכוונות למה שהם רצו לשמוע. הסברנו להם שאנחנו עובדים ביום יום על העצמת מאמנים ושחקנים, הניהול שלהם וצורת העבודה והמוטיבציה". לוין סיכם את החוויה החיובית בסופה: "היה אירוע מצוין. המפגש תוכנן להיות שעתיים, אך בגלל הסקרנות הרבה שלהם גלשנו לשלוש שעות של דיון. בסך הכל היה מפגש מצוין ומהנה".