מכבי תל אביב תחזור מחר (ב') לזירה המקומית כאשר תפתח את הסיבוב השני במשחק מול בני סכנין באיצטדיון 'דוחא'. עם סיומו של קמפיין ליגת האלופות, מאמנה של הקבוצה סלבישה יוקאנוביץ' פתח את מסיבת העיתונאים ואמר:

"התחרות של הליגה התחילה באוגוסט ולא עכשיו. זו המציאות שלנו, המחויבות שלנו היא להיות תחרותיים והמטרה שלנו היא לזכות באליפות. יש לנו צ'אנס לזכות עוד בשני תארים ונעשה הכל כדי להצליח בזה".AQ7A4651

על ההופעה בליגת האלופות

"אני לא יודע איך מכבי הייתה בצ'מפיונס ליג בשנה שעברה ולפני שנתיים. התחרות הזו לא הייתה קלה לנו, סבלנו הרבה אבל ניסינו לעשות את כל מה שאפשר. אני מאמין במציאות שלנו, זו הייתה היכולת הכי טובה שיכלנו להציג שם, אני מצפה שנהיה שם בעתיד בצורה יותר תחרותית. יש לי בקבוצה את השחקנים הכי טובים בישראל. אני צריך חמישה זרים שיעשו את ההבדל ויהיו תמיד על המגרש. זה פשוט מאוד. אני חושב שהכדורגלן הישראלי יכול להיות ברמות האלו, אבל צריכים חמישה שחקנים זרים שתמיד ישחקו ויעשו את ההבדל".

המסקנות מהקמפיין

"למדתי הרבה מהקמפיין הזה. כרגע אנחנו מתקשים להלחם ברמות האלו ויש מקום לשיפור גדול. אם מישהו חושב שבשבועיים או חודשיים אפשר לעשות שיפור כזה אז שיבושם לו. בעתיד מכבי תתחרה יותר טוב. השאלה מה האמביציה שלנו, להשתפר או שטוב לנו עם החודשיים וחצי שבהם התחרנו באירופה וזה המקסימום. אני מאמין שזה לא הכי טוב ויש מקום לשיפור שלוקח זמן בשנים שלפנינו".

על הגדלת מספר הזריםAQ7A1713

"אני לא יודע, אולי באנגליה לא מבינים כדורגל כי הם משחקים עם המון זרים. אני לא מנסה לשנות את החוקים, אלא לשחק לפי אלו שיש כאן בישראל. החמישה זרים צריכים לעשות את ההבדל".

על הדרך שהמשחק יתנהל

"כל הקבוצות מתקשות. אף אחד לא הבקיע שער במחזור הזה כמעט. אני לא מצפה להרבה מקום במשחק. אני בטוח שאנחנו נתקוף, אני לא יודע אם נפתח אותו מוקדם נוכל למצוא מקום למשחק שלנו. צריך לשחק עם המון תשוקה. בכדורגל אפשר להבקיע גם בעשר דקות האחרונות".

על רמת הכדורגל בארץ

"בדעתי אין הבדל גדול בין המועדונים בארץ. נגדנו ונגד באר שבע היריבות מנסות להפתיע אותנו במתפרצות. זה האופי של הכדורגל פה. המחויבות שלנו כמכבי תל אביב היא לנסות למצוא את האיזון בין ההגנה להתקפה ולא להיות מופתעים. העבודה שלי היא לשפר את הכדורגל פה".