מכבי תל אביב המשיכה בהכנות לקראת משחק הליגה שיפתח את הסיבוב השני, בזמן שמכבי תל אביב תתארח ב'דוחא' אצל בני סכנין. דור מיכה הגיע למסיבת העיתונאים לקראת המשחק וסיפר על המשחק מולו עומדים הצהובים, קמפיין ליגת האלופות וגם התקופה האחרונה שעברה עליו: "התגעגעתי לשחק. לי ולמאמן הייתה שיחה ויצא לנו לדבר לפני. זו לא משהו מיוחד. הוא מנסה להסביר לי מה הדרישות שלו ואני מנסה לעשות את מה שהוא דורש".

על הסיבות שבגללו לא שיחק

"אני יודע שהמאמן חשב שיש שחקנים שמגיע להם להיות בסגל לפני. זה דרישות טקטיות ומקצועיוAQ7A4794ת שלא ניכנס אליהן. זה לא משהו אישי, באותו זמן הוא חשב ככה. אני שמח שהוא שינה את דעתו וגם במשחק הקודם נתן לי את הקרדיט"

על פתיחת העונה שלו

"אני לא יודע לשים את האצבע מה קורה בפתיחות העונה. לאורך השנים ההתחלה שלי פחות טובה. כשמאמנים חדשים באים הם פחות מתחברים אליי. עברתי פה הרבה ואני יודע שאם אוכיח את עצמי ואראה דקות. לרגע לא חשבתי על עזיבה. אני יודע באיזה מועדון גדול אני נמצא וכמה התחרות פה קשה. מכבי זה הבית שלי ולרגע לא חשבתי לעזוב".

לגבי הסיכום שלו לליגת האלופותAQ7A1825

"אני לא חושב שלא האמנו. הצוות והשחקנים באנו לכל משחק בשיא המוכנות ובאמונה שאפשר לעשות את זה. הפערי רמות היו מאוד ברורים. ציפינו לשחק יותר טוב ולהוציא תוצאות יותר טובות. זה פשוט לא היה מספיק. אי אפשר להגיד שלא נלחמנו ולא היינו מחוייבים. אני לא משווה את הקמפיין שלנו לקמפיין הקודם. זה זמנים אחרים וקבוצות אחרות. להם היה קמפיין מעולה ואני לא יכול להשוות בין השנים. יש פערי רמות גדולים. לפעמים צריך מזל כמו נגד באזל, ובאמת ניסינו לעשות הכל אבל אנחנו לא מספיק טובים לרמות האלו".

על היריבה העיקרית לתואר 

"'באר התחזקה מאוד השנה ונראה שהם ילכו איתנו ראש בראש במירוץ לאליפות. המשחק מחר יהיה דומה לזה של כפ"ס. שיחקנו טוב בכפר סבא אבל לא הצלחנו להבקיע. מקווה שנצליח לעשות את העבודה כבר מחר".