מכבי תל אביב תפגוש בשבת הקרובה את הפועל כפר סבא (20:00, לויטה) למשחק האחרון בסיבוב הראשון בליגת WInner. הצהובים יגיעו למשחק כשהם ברצף חיובי של ארבע ניצחוונות ליגה ונמצאים בפסגת הטבלה. מאמן הקבוצה סלבישה יוקאנוביץ' דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר:

"כל אתגר הוא אתגר חשוב וגדול. אין הבדל גדול בין הרבה קבוצות בישראל. אני לא מצפה למשחק קל, הם ינסו להיות בחצי שלהם ולהתקיף אותנו במתפרצות. העבודה שלנו תהיה לשחק חכם

על המשחק הקודם של כפ"ס מול הפועל ב"ש

"הלו"ז הוא הלו"ז. צפיתי במשחק של הפועל באר שבע מול כפר סבא אבל הם עשויים לשנות את השיטה, דבר שהם עשו לא מעט. באר שבע גם עלתה בצורה שונה למשחק מול כפר סבא מזה שהם רגילים אליו. אנחנו נהיה מוכנים לכל סיטואציה".

על המשחק הקודם מול בני יהודה

"הייתי מאוד מרוצה אחרי המשחק, אין לי זמן להיות מרוצה כל השבוע שלאחריו. אנחנו במשחק חדש, אני זוכר לא מעט משחקים שהתקשנו בהם מול יריבות בארץ. נוכל למצוא את המרחב שלנו במשחק לפעמים, אך אין לזה ערובות. הריכוז והמשחק ביחד חשובים לנו".

על חיזוק הקבוצה בינואר

"לפעמים אומרים שמכבי מאוד חזקה אחרי משחק אחד. גם ריאל מדריד ומנצ'סטר מחפשות להשתפר תמיד. אני רוצה לשפר את הקבוצה. השאלה מה המועדון רוצה לעשות. לעשות עבודה טובה יותר באירופה ולהתקדם ברמות האירופאיות או לא. אני לא רוצה סגל יותר גדול, אלא סגל יותר חזק. הכל אפשרי לקראת ינואר".

על בחירת השחקנים לפני המשחק

"אם השחקנים חכמים, הם יכולים ללמוד מהאימונים על ההרכב. אני עובד עם 22 שחקנים ומעדיף לבחור את הסגל הכי טוב לכל משחק. יש לי בעיה כי מבחינתם מי שלא ב-11 לא נחשב. מבחינתי מי שמסיים את המשחק לא פחות חשוב. כדורגל זה לא 15 דקות ראשונות. אני מנסה לגרום לקבוצה שלי לעבוד כל המשחק כדי למצוא את הסיום המאושר מבחינתנו".

על הקפטן

"ערן שחקן חשוב. הוא היה גבר אמיתי בכל הזמן שאני פה ושימש דוגמא לכל השחקנים. הוא מרוצה מאוד פה במכבי. לא דיברתי איתו על התכניות שלו לעתיד, אבל אני לא רואה שינוי בגישה שלו"

על כשירוות השחקנים

"מלבד ראדוניץ', כולם כשירים למשחק"