שחקנה של מכבי תל אביב אלי דסה הגיע למסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא בשבת (20:00, לויטה) וסיפר על ההרגשה שלו בקבוצה, אופי המשחק מול קבוצות קטנות וגם על נושא הגזענות ממנו סבל אחיו בשבת שעברה:

"אני מרגיש מצוין במכבי. נכנסתי למעגל התחרותי של המועדון. טוב לי בצוות וטוב לי באווירה פה. כל הזדמנות שיש לך אתה חייב לטרוף כי אם תוריד את הרגל מהגז אתה בבעיה. עברו שלושה משחקים מאז שחזרתי מהפציעה ואני רוצה להמשיך להשתפר".

על השאיפות העתידיות

"במועדון כמו מכבי תל אביב חושבים שיותר קל להצליח וזה לא ככה. מאוד קשה פה כי הציפיות מאוד קשות. אם אעשה פה דבר או שניים אולי יהיה מה לדבר על אירופה".

על החבר שלומי אזוולאי

"אני ושלומי חברים טובים מבית"ר. הייתי שם בשבילו כמו כל הקבוצה כדי להגיד לו שהזמן שלו יגיע. זה השתלם לו והוא ידע את זה, לאף אחד לא היה ספק שברגע שהוא יקבל את ההזדמנות הוא יוכיח את עצמו".

על אופי המשחק מול קבוצות קטנות

"כשקבוצות סוגרות את המשחק יש מקום יותר לאגפים. שחקן צריך להראות אותו דבר כל הזמן ולא להשתנות. ברגע שאתה מתמיד וחוזר ביכולת שלך יהיה ליריב קשה מאוד לעצור אותך. אף פעם לא קל נגד מערך של חמישה מגנים, ראו את זה במחצית הראשונה. לאט לאט אתה מתרגל לשחק נגד השיטה הזו שמאוד מאופיינת לקבוצות קטנות שמשחקות מול קבוצות גדולות".

על לו"ז המשחקים

"קבוצות מגיעות לשחק מול מכבי בלי קשר למי שהם שיחקו שבוע לפני. אמנם זה יכול לבוא לקראתנו אבל הקבוצות יכולות לשנות מערך".

על הרצון להרחבת כמות הזרים בליגה

"אני חושב שבן אדם כמו ג'ורדי עשה הרבה בכדורגל הישראלי, ואם הוא עושה מהלך זה יהיה לטובת הכדורגל ורק יעזור".

על נושא הגזענות ממנו סבל אחיו

"אם בשנת 2015 הגזענות מגיעה למשחקי נוער אז אין לי מה להגיד. עונשים כבדים מזה לא עזרו כדי להעיף ולמגר אז גם זה לא יעזור. יש פתרון, השאלה כמה רוצים להביא אותו לידי ביטוי. ביום שאשב במוסד שמחוקק חוקים אגיד את הדעה שלי. אם המצב הולך ומחמיר אז כנראה שלא עושים מספיק".