הפועל רעננה 0:2 מכבי תל אביב 'שחר'

דווקא לאחר תקופה חיובית של שלושה משחקים שהסתיימו עם ניצחון, החניכים של זיו אריה יצאו למשחק חוץ לא קל מול הפועל רעננה, שם נחלו הפסד לקבוצה מהשרון. הצהובים נכנסו לפיגור בשלב מוקדם במחצית השנייה, כאשר לקראת הסיום ספגו הצהובים AQ7A6349שער נוסף שקבע את תוצאת המשחק.

הפועל תל אביב 3:1 מכבי תל אביב 'עודד'

החניכים של אורי אוזן ולאון אסרף הגיעו למתחם וולפסון לדרבי הגדול והוכיחו עליונות גדולה כבר במחצית הראשונה. ניל גולדברג בדקה ה-33, רון זמיר בדקה ה-35 ונתנאל פרץ בדקה ה-38 סגרו את הסיפור בדרבי עם בליץ התקפי של שמונה דקות ושלושה שערים. המארחים הצליחו רק לצמק, ומכבי 'עודד' רושמת ניצחון מרשים שמשאיר אותם בפסגת  הטבלה.

הפועל פ"ת 3:0 מכבי תל אביב 'אלי פוקס' 

נערים ב' יצאו למשחק חוץ בסירקין והוכיחו שוב איזו קבוצה חזקה יש במחלקת הנוער של המועדון. יונס גאברין, עידן ציוני ואייל חן כבשו לזכותם של הצהובים. מכבי 'אלי פוקס' חולקת את המקום הראשון עם מ.ס. אשדוד, כאשר לצהובים יחס שערים עדיף בכמעט פי שניים.

בית"ר ירושלים 1:1 מכבי תל אביב 'אלדד' 

הקבוצה של ארז בלפר לא הצליחה לשמור על רצף הניצחונות מפתיחת העונה, כאשר סיימו בתוצאת תיקו מול הקבוצה מהבירה בבית וגן. גיל בן שלוש השווה את התוצאה למכבי.

מכבי הרצליה 5:0 מכבי תל אביב נערים ג'2

הצהובים של רן אליאס המשיכו את הכושר הטוב בו הם נמצאים כשניצחו 0:5 את מכבי הרצליה. אלעד ברכה, דן לוגסי, גיא מזרחי (צמד) ועוז בילוי כבשו לצהובים.