מכבי תל אביב סיימה הערב (ש') בשיוויון ללא שערים מול הפועל כפר סבא לאחר רצף של ארבעה ניצחונות רצופים. הצהובים אמנם שלטו במשחק, אך לא הצליחו לחדור לרשת של אוהד כהן.

מאמנה של הצהובים דיבר בסיום על המשחק, מרוץ האליפות וליגת האלופות: "הקבוצה שלי שיחקה טוב, הגענו להזדמנויות אבל בסוף היינו רכים בשליש האחרון של המגרש. לפעמים זה קורה, הגענו למצבים ושיחקנו משחק מספיק טוב אך זה לא מספיק".

על דרך המשחק של מכבי

"זה לא שאלה של מזל, שיחקנו ברוב המשחק כמו שרציתי, יצרנו מצבים ובסוף מצאנו קצב טוב למשחק. עשינו טעויות, אבל הגיע לנו שלוש נקודות. זה הכדורגל, לפעמים זה מסתיים ככה. אני לא מרוצה אף פעם אם לא ניצחתי".

על התוצאה מול כפר סבא

"אנחנו קבוצה ישראלית, זו התחרות הכי חשובה שלנו. אין עוד תחרות ואנחנו מכבדים את הקבוצות שאנחנו משחקים מולן. כפר סבא נלחמה והשיגה תוצאה יפה. במשחק הבא אולי ננצח ואולי נפסיד, אין קסמים בכדורגל. אנחנו צריכים להיות תחרותיים בכל תחרות".

על המאבק של האליפות

"יש עוד תקופה ארוכה לפנינו. הפסדנו שתי נקודות חשובות, אך יש לפנינו עוד המון משחקים. כלום לא גמור ואנחנו נמשיך לעבוד כמו שבאר שבע ודאי ימשיכו לעבוד".

על האפשרות לסיים בלי נקודות בליגת האלופות

"אני לא אהיה מאוכזב, אני מנסה לעשות את העבודה שלי יותר טוב ואני והשחקנים שלי מנסים לנצח משחקים. אני לא אהיה מאוכזב כי אני עובד. בכדורגל לא זוכרים מה שהיה, אלא מה שיהיה".