קרלוס גרסיה סיכם את המשחק הערב (ש') בו סיימה הקבוצה עם נקודה אחת בלבד ממשחק החוץ מול הפועל כפר סבא. המגן דיבר על המשחק, אך גם התייחס לעונה הארוכה שיש לפנינו ולקמפיין ליגת האלופות:

"אני חושב שהתכנית עבדה מלבד זה שלא הבקענו. היו לנו הרבה מצבים מול השער שיכלו להספיק לניצחון. היה להם קצת מזל ולנו פחות. החלוצים עשו העבודה שלהם, אנחנו מאוד מרוצים מהכלים ההתקפיים. היום לא הבקענו, זה לשוער לא הייתה הרבה עבודה לא אומר שלא הגענו להזדמנויות. אני מאמין ש9/10 משחקים כאלו ננצח. אף אחד לא אמר שיהיה לנו קל. אני גם רציתי להבקיע, אבל זה לא קרה. הייתי לי הזדמנות אחת וגם שם מסרתי.

על המאבק מול באר שבע

"יש לנו עוד שלושה משחקים מול באר שבע. אנחנו עוד ב2015 והעונה עוד ארוכה. גם אם ננצח את באר שבע לא נוכל להגיד שאנחנו אלופים. הם ילחמו נגדנו על הסוף. בשנתיים האחרונים הם הגיעו לפלייאוף והדברים היו תלויים בהם, גם כעת זה יכול לקרות".

על הדרך בה קיבל את ההפסד

"אם אתם רוצים אקפוץ מהבניין. אני לא במצב רוח טוב מהתיקו אבל לא אבוא לפה ואבכה. אני יותר כועס כשאנחנו מנצחים 0:1 מהיום. בשבילי התוצאה חשובה, אבל הדרך שהגעת לתוצאה חשובה יותר. אני לא מרוצה, אבל ראיתי הרבה דברים שעשינו נכון. אם היינו מתמודדים מול כפר סבא ומתגוננים הייתי כועס".

לקראת הצ'מפיונס

"זה המשחק האחרון בצ'מפיונס ואנחנו ניתן את כל מה שיש לנו. אנחנו מדברים על זה בינינו במיוחד אחרי המשחקים. כולם חייבים להיות אחראיים ולתת את הכל ולשפר את התוצאות. זה הצ'אנס האחרון ואי אפשר לדעת מתי יגיע עוד הזדמנות. אם אנחנו צריכים לתת יותר, זה כי מישהו שמר כוחות במשחק, וזה לא הסיפור במקרה שלנו. גם לדינמו חשוב המשחק. זה הזדמנות טובה להם, אנחנו צריכים לנצח את המשחק כי זה חשוב למועדון שלנו גם בניקוד האירופי. זה משחק חשוב מאוד למועדון".

טל בן חיים הבלם אמנם הצליח יחד עם הקבוצה לשמור על רשת נקייה, אך יצא מאוכזב מאיבוד הנקודות:

"כפר סבא שיחקו טוב והקשנו עלינו. המגרש לא היה טוב אבל זה לא תירוץ. אנחנו צריכים להראות יותר טוב אבל הקרדיט לכפר סבא. מצפים מאיתנו ליותר ואני לא חושב ששיחקנו רע. ניסינו להניע את הכדור, המגרש הקשה אבל גם השוער שלהם במספר הצלות הקשה עלינו. נסיק את המסקנות וננסה לשפר".

על ליגת האלופות

"אני לא חושב על תרחיש שלילי. אנחנו משחקים מול קבוצות יותר טובות מאיתנו עם תקציבים יותר גדולים, אנחנו מקווים לקחת נקודות ברביעי".