הקמפיין השני בליגת האלופות של מכבי תל אביב הסתיים אמש (ד') בהפסד 1:0 לדינמו קייב, ובכך סיכם את ההופעה של הצהובים  בשלב הבתים של ליגת האלופות. עבור קשר הקבוצה, גל אלברמן, האכזבה מהתוצאות משולבת בחוויה גדולה שעבר לראשונה בקריירה.

"יכול להיות שמדובר בקמפיין של למידה. אנחנו פשוט לא יודעים מתי נחזור למעמד הזה שוב", סיכם אלברמן, "אנחנו מקווים שלקמפיין הזה תהייה משמעות עבורנו. היה מאוד קשה להגיע למעמד הזה ובטח קשה מאוד לקחת חלק במפעל הזה. אבל נשתדל לקחת את הדברים שלמדנו וליישם אותם בקמפיינים האירופיים הבאים שלנו בלי קשר אם זה יהיה בליגת האלופות או לא".AQ7A0206

למה ציפית לפני תחילת הקמפיין מהקבוצה?

"הטקטיקה שלנו מלכתחילה הייתה לקחת כל משחק לגופו.  בסה"כ הכולל אנחנו קצת מאוכזבים שלא הצלחנו ליצר תוצאות טובות יותר".

אחרי המשחקים הראשונים הבנתם שהעבודה תהייה קשה יותר והניסיון חסר?

"כן, אין ספק.  אבל לארוך כל הדרך לא באמת עסקנו חישובים של נקודות. בכל המשחקים עשינו את המקסימום. היו משחקים שהגענו לרמת משחק טובה והיו דקות שלא כל כך הצלחנו לעמוד בצורה שווה מול היריבות שלנו ושילמנו מחיר כבד. לאורך כל הדרך ניסינו לשחק כדורגל חיובי. להשתמש בכלים התקפיים ולא להתבטל מול היריבות שלנו. בסה"כ אני גאה בקבוצה, החברים שלי וכל הצוות. ניסינו לייצג את המועדון והקהל שלנו בכבוד".

באופן אישי, מה אתה הסקת מהקמפיין הזה?

"קשה מאוד לנתח את הדך ככלל. אנחנו צריכים להתייחס לכל משחק בנפרד. אבל אני חושב שמה שכולם ראו הוא שבעיקר הבעיה שלנו הייתה שספגנו שערים קלים מידי ולא הצלחנו לייצר שערים מהמצבים שכן הגענו אליהם. אני חושב שזה היה הבדל בסופו של דבר".

מה הרגע שאתה לוקח איתך מכל המשחקים?אלברמן

"בכל אחד מהמשחקים, כשאתה עומד בהתחלה וברקע מתנגן המנון ליגת האלופות ואתה רואה את כל האוהדים שהגיעו גם אתמול , לא בהמוניהם בגלל האילוצים אבל כשאתה מרגיש את הקהל שלך מתרגש יחד איתך אתהה מבין שאתה הנמצא בבמה המרכזית. זו הייתה חוויה שעם כל העצב שלא לייצר נקודות זו הייתה חוויה שאף אחד לא היה מוותר עליה".

 

"כן ניסינו גם במהלך הדרך לא להוריד את הרגל מדוושת הגז גם בליגה. אני לא אשקר, היו רגעים שגם היה קשה לעשות את ההפרדה. אנחנו ממוקמים כרגע במקום טוב. אנחנו במקום הראשון ומעתה והלאה אנחנו נהייה מרוכזים בלשמור על זה".