הפרק האירופי של מכבי תל אביב בעונת 2015/16 הסתיים ביום רביעי האחרון אחרי שהצהובים הפסידו 1:0 לדינמו קייב ב'אולימפיסקי'. מדובר היה בקמפיין השני בהיסטוריה של מכבי בשלב הבתים בליגת האלופות, ובקמפיין הראשון של המאמן הסרבי סלבישה יוקאנוביץ' על הקווים.DSC_4323

"אחרי שנים רבות מכבי חזרה לליגת האלופות. זה קשה, זה קשוח מאוד וכולנו צריכים ניסיון במפעל הזה", סיכם המאמן הסרבי את ההופעה של שחקניו בשלב הבתים. "זה צעד ושינוי גדול שאי אפשר לבצע בחודשיים. אם מכבי בחמש שנים הבאות תשחק כל הזמן בצ'מפיונס או בליגה האירופית היא תהיה יותר תחרותית, ודאי יותר משהיינו במשחקים האחרונים".

על המשחק האחרון בקייב:

"התחלנו את המשחק וספגנו שער חסר מזל. לא עמדנו נכון בעמדות באותו רגע. הקבוצה שלי עקבה אחרי תכנית המשחק במיוחד בחלק ההגנתי. שינינו את המבנה שאנחנו בדרך כלל משחקים בליגת האלופות, אבל לא עשינו מספיק פעולות התקפיות כתוצאה ממעברים ואחזקה בכדור לא מספיקים. לא עשינו מספיק כדי לזכות בנקודות בקייב".

על הפער ביכולת מהמשחק הראשון בסטמפורד ברידג' למשחק בקייב:AQ7A0175

"כל משחק הוא לגופו. במשחק האחרון עמדנו נכון והצלחנו לייצב את משחק ההגנה ברחבה, לא עשינו מספיק הזדמנויות בהתקפה אך כן היינו תחרותיים לאורך כל המשחק. הפסדנו המון משחקים בשלב מוקדם, גם היום ספגנו לאחר טעות שלנו וזה פתח להם טוב את המשחק. היום הגענו למשחק".

על החוויה האישית שלו

"אני מנסה לשפר את עצמי מכל משחק. זה ניסיון גדול עבורי ואני מצפה שבעתיד אוכל להתחרות באופן יותר חזק במפעל הזה ולהבקיע שערים, להשיג נקודות ולהמשיך ולהעפיל גם מעבר לשלב הבתים".