מכבי תל אביב 'שחר' – מכבי פתח תקווה 'דוד עסיס' 11:00, האיצטדיון עירוני ברמלה

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב חוזרת לפעילות לאחר שבוע של פגרה אשר נבעה בין היתר מטורניר החורף של נבחרת הנוער של ישראל, כשחמישה נציגים בצהוב ייצגו את מכבי במדים הכחולים לבנים. החניכים של זיו אריה יפגשו את מכבי פתח תקווה שנמצאת במקום השישי, שתי נקודות מתחת למכבי. הצהובים ינסו להדביק את הפער בצמרת כבר השבת הזו, לאחר שסיימו את דרכם בקמפיין של ליגת האלופות לנוער.332A6373

מכבי תל אביב 'עודד' – הפועל 'ניר' רמת השרון, 11:00, מתחם האימונים קרית שלום

החניכים של אורי אוזן ולאון אסרף ינסו להמשיך את הכושר הטוב בו הם נמצאים כשיארחו במתחם האימונים של הקבוצה את המקבילה מרמת השרון. מכבי 'עודד' נמצאת במקום הראשון בטבלה וינסו להגדיל את הפער בצמרת עוד בשבת.

מכבי תל אביב 'אלי פוקס' – הפועל 'ניר' רמת השרון, 11:00, מתחם האימונים קרית שלום

מפגש נוסף בין שני המועדונים יתרחש בקרית שלום כשקבוצות נערים ב' של מכבי תל אביב והפועל רמת השרון יתמודדו בינהן. הקבוצה של אליעזר בן אהרון וגדי וברומר נמצאת במומנטום מצוין כשהיא בפסגת הטבלה של הליגה.

מכבי תל אביב 'אלדד' – עירוני מודיעין,  10:30, מתחם האימונים קרית שלום

קבוצת נערים ג' של מכבי תל אביב תארח במתחם האימונים את עירוני מודיעין. הקבוצה של ארז בלפר מצאת בפסגת הטבלה ותנסה להגדיל את היתרון שלה מול המקבילה ממודיעין.

מכבי עירוני פתח תקווה 'יהודה פרטוש – מכבי תל אביב נערים ג'2, 08:30, מתחם האימונים פתח תקווה

קרב צמרת בין הקבוצה של רן אליאס למקבילה מהמלאבס. הצהובים מתל אביב יכולים לתפוס את ההובלה בליגה במידה וינצחו את מוליכת הטבלה הפתח תקוואית.