שחקניה של מכבי תל אביב סיימו את אימון הבוקר בקרית שלום ומיהרו לפעילות חשובה לא פחות, כאשר הצהובים הגיעו לביקור במחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר. גל אלברמן, איתן טיבי, עוז ראלי ודניאל ליפשיץ עשו את הדרך למחלקה, הביאו חבילות שי של המועדון וכמובן שוחחו, הצטלמו והעלו חינוך על פניהם של ילדי המחלקה.

שחקן הקבוצה גל אלברמן התראיין לאתר הרשמי לאחר הביקור וסיפר על החשיבות של אירועים מסוג אלו להם כשחקני מכבי תל אביב:  "אנחנו כמועדון מנסים להרתם לכמה שיותר למטרות כאלו. זה לא משנה אם זה ארבעה ימים לפני משחק, יומיים או ביום המשחק, אנחנו יודעים לעשות את ההפרדה ומקבלים פרופורציות על הדברים שאנחנו עושים".DSC_4420

על התחושות שלהם בעת הביקור

"הרגשות פה צפים, בטח לי שיש לי בת טרייה. אתה רואה ילדים שזקוקים לעזרה ואתה יכול לרומם להם את מצב הרוב ואנחנו עושים את זה באהבה. מעבר לכך השחקנים מחוייבים, מכבי כמועדון מחפש להשפיע על הצד החברתי ונלחם בגורמים שמפריעים לספורט הזה. אנחנו כשחקנים גאים להיות חלק מזה".

על זמן ההכנה הארוך שיש לצהובים לפני המפגש נגד הפועל באר שבע ביום שני

"בדרך לאימון היום חשבתי מתי הייתה הפעם האחרונה שהיו לנו ארבעה ימים מלאים להתרכז במשחק אחד ולא בעוד משחקים באמצע השבוע. ליגת האלופות לא הייתה תירוץ בשבילנו. זה היה מעמד ששאפנו להגיע אליו וברגע שאתה שואף להיות במקום כלשהו אתה מבין שאתה חייב להיות מרוכז בליגה המקומית. לפני לא התייחסנו לזה כתירוץ ועכשיו זה לא יתרון, מלבד זה שיש לנו ארבעה ימים להתכונן למשחק אחד ולא לסרייה של משחקים".

לקראת המאבק מול האדומים מהדרוםDSC_4444

"פגשנו את באר שבע כבר העונה וניצחנו אותם. אנחנו בעיצומו של מאבק על הפסגה מולם ככה שלא משנה מה תהיה התוצאה, יש דרך ארוכה עד סוף העונה, 66 נקודות אם אני לא טועה. לא משנה מה יהיה במשחק הזה שום דבר לא יוכרע. במהלך העונה היינו במעמדים מאוד גדולים כך שאנחנו לא יוצאים מפרופורציות. כמובן שאנחנו רוצים לנצח כדי לשפר את המאזן ואנחנו לא אובססיבים לגבי המשחק הזה".