ביום שני תחזור מכבי תל אביב לליגת Winner ותתמודד באחד המשחקים המרתקים העונה, כאשר תארח את הפועל באר שבע בבלומפילד (20:55). הקבוצה תערוך הבוקר את האימון המסכם שלה, כאשר עוד לפני כן כינסה הקבוצה מסיבת עיתונאים כשמאמן הקבוצה סלבישה יוקאנוביץ' פתח ודיבר על חשיבות המשחק מחר:

"מחר זה משחק על שלוש נקודות ולא יותר מזה. יש לפנינו 66 נקודות בקופה. מחר נראה מפגש איכותי בין שתי קבוצות מובילות בליגה. אני מקווה שנוכיח את עצמנו בפני האוהדים שלנו וכמו תמיד ננסה לנצח את המשחק. זה לא המשחק האחרון העונה, יש עוד הרבה נקודות בקופה כשאנחנו רק בדצמבר. שתי הקבוצות מועמדות לתואר במאי ואני מרוכז בהכנות למה שמצפה לנו מחר ולאחר  כן.

על הדרך בה יתפתח המשחק

"המשחק הזה יוכרע על הפרטים הקטנים ועם שחקני הספסל. יש לנו תוכנית משחק ויש הרבה פרטים שיכריעו כמו העובדה שהם קבוצה טובה בנייחים. שוב, זה משחק בין שתי הקבוצות האיכותיות בישראל. הם יבואו לבלומפילד וינסו לקרוא עלינו תיגר".

על היכולת של באר שבע

"ממה שאני שומע מסביבי הם משחקים את הכדורגל הטוב בישראל לפי התקשורת. זה הזדמנות נהדרת לראות אותם בבלומפילד. שיחקנו מולם בחוץ וניצחנו ועכשיו נבחן אותם אצלנו ונראה אם הם יכולים לנצח אותנו בבלומפילד. אנחנו צריכים להיות מרוכזים במאה אחוזים ולשחק טוב מהם במשך 90 דקות".

על ההבדלים בין הקבוצות

"אני לא יכול להשוות את הקבוצות. באר שבע היא לא העבודה שלי. הם מנסים לעשות את הכי טוב שלהם וכך גם אני בקבוצה שלי. כרגע השחקן החשוב ביותר שלנו הוא ערן זהבי ולא רק בגלל המספרים שלו, אלא בגלל הצורה בה הוא עובד במגרש ומשמש דוגמא על המגרש. אני אגיע למשחק עם אחד עשר שחקנים, רובם שחקני נבחרת ישראל כי יש להם איכויות. הקבוצה שלי היא לא רק ערן זהבי, על עוד שחקנים מוכשרים שישחקו ב-11 הפותחים, כשגם שחקני הספסל יצטרכו לעשות את העבודה".

על פוטנציאל הקבוצה

"אני לא מאמין שגם אני מיציתי את מלוא הפוטנציאל. קבוצות באלופות הראו לנו לאן יש לשאוף ואיפה אנחנו צריכים לשפר ולהתחזק. אם אנחנו מרוצים וחושבים שאנחנו ברמה הגבוהה ביותר שלנו, זה לא נכון. אנחנו רוצים להיות יותר מאורגנים, מוטיבציונים ולשחק כדורגל יותר טוב".

"דיאן הגיע אלינו עם הרבה בעיות רפואיות. הוא עדיין לא במאה אחוזים של כשירות, אבל לראדוניץ' יש אופי מיוחד של שחקן שאין להרבה שחקנים אצלנו. אני מאמין שהוא יעזור לנו במהלך המשחק"