המחזור ה-15 של ליגת Winner מזמן את המשחק המסקרן ביותר של הכדורגל הישראלי לאחרונה, כשמכבי תל אביב תארח את הפועל באר שבע בבלומפילד למשחק העונה. קשרה של מכבי דור פרץ התייחס למשחק הקרוב של הצהובים ודיבר תחילה על מה שאמר מאמנו, סלבישה יוקאנוביץ':

"אם המאמן בחר לדבר על הדרך שמתייחסים לב"ש בתקשורת, זה נושא שלו. אנחנו כקבוצה שתתמודד מול ב"ש מחר צריכים לדעת עליהם דברים, אבל אנחנו יותר מרוכזים בדרך שאנחנו מגיעים למשחק הזה".

בהתייחס למשחקי העבר המוצלחים של מכבי נגד האדומים:

"אין דבר כזה ניצחון בטוח. יהיה משחק טוב בין שתי קבוצות שמובילות את הטבלה. התוצאה תדבר בסיום".

על המספרים של זהבי לעומת אלו של שאר השחקנים:

"אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לתת מספרים יותר התקפיים. ערן מבשל ומבקיע אבל הוא לא משחק לבד. כולנו כיחידה אחת משחקים כדי לנצח או להבקיע, כולנו שמחים תמיד בשביל כולם".

על המאצ' אפ בין חוליות הקישור

"אני לא יודע מי יפתח מחר, אני יכול להגיד שהשלישיית קישור שלהם חזקה ואגרסיבית והיא תתן פייט לקישור שלנו. המשחק הזה מאוד שקול ושתי הקבוצות יגיעו לתת הכל".

על הכדורגל הישראלי הדל בשערים לאחרונה

"אני מקווה שהמשחק יהיה עם שערים כי הכדורגל הישראלי צריך את זה. אני והקבוצה מאוד מרוכזים במשחק מחר, הכדורגל הישראלי פחות בראש מעיניינו".

על השוער הסרבי פרדראג ראייקוביץ'

"כשאתה מגיע למדינה זרה כשאתה כל כך צעיר, הביטחון וההסתגלות היא שונה ולא קלה. עם הזמן, ורואים את זה ביכולת הוא מתאקלם. אנחנו מנסים לעזור לו כמה שיותר"