פרי-גיים

מכבי הגיעה למשחק מול אחת היריבות העיקשות ביותר בשנים האחרונות, עירוני קרית שמונה. הצהובים פגשו את הקבוצה של סאלח חסארמה פעמיים העונה, כאשר בתחילת העונה הצליחה הקבוצה מהצפון לנצח את מכבי ולזכות בתואר אלוף האלופים. במחזור השלישי של ליגת Winner התארחה מכבי בקרית שמונה, אז הסתיים המשחק בשיוויון אחת, כשקאסיו פרננדס וגל אלברמן כבשו לזכות הקבוצות.

מכבי הגיעה למשחק לאחר הפסד ביתי ליריבה לצמרת הפועל באר שבע, הפסד אשר הרחיק את הצהובים לכדי שלוש נקודות מהפסגה. הצהובים רצו לשוב לנצח מול הקהל הביתי בבלומפילד, כאשר

מחצית ראשונה332A9773-2

המשחק נפתח עם 11,347 צופים ביציעים. תחילת המשחק הייתה מבלבלת. הצהובים החזיקו בכדור, אך הקבוצה מהצפון הייתה מסוכנת מאוד בהתקפות המתפרצות. בדקה ה-15 הגיע רגע המפנה במשחק. כדור חוץ של קרית שמונה הגיע לבלם הקבוצה דין מימוני, אשר איבד את הכדור לערן זהבי. הקפטן דהר לרחבה, בעט חזק לפינה והכניע את מאהדי זועבי, שוערה המחליף של קרית שמונה. 0:1 למכבי. זהבי רושם את שער ה-15 בדקה ה-15.

מכבי התקרבה גם אל הכפלת היתרון בדקה ה-20, כאשר כדור רוחב של אלי דסה כמעט ומצא את ראדוניץ' שחדר לרחבה, אף פספס את הכדור במעט. הקרואטי רושם בכורה בהרכבה של מכבי לאחר תקופה ארוכה בה בילה בחוץ עקב פציעות. כזכור ראדוניץ' רשם את הופעת הבכורה שלו במכבי בסיבוב הקודם, בעת שהתארחו הצהובים אצל קרית שמונה. השילוב בין המגן לחלוץ חזר גם בדקה ה-27 כאשר כדור עומק אלכסוני של גל אלברמן מצא את דסה, שניסה להעביר רוחב לראדוניץ', אך הכדור נקלט על ידי זועבי. 332A9461השוער של קרית שמונה מחליף את גיא חיימוב, השוער הקבוע של האורחים אשר לא זמין עקב פציעה.

היתרון של מכבי הוכפל בדקה ה-33. כדור ארוך של גל אלברמן מצא שחקן הגנה של קרית שמונה אשר לא הצליח לעצור את הכדור. זהבי התשלט עליו, אך המסירה שלו לראדוניץ' הייתה חזקה מדי. החלוץ לא התייאש ורדף אחרי הכדור עד לפינת הקרן ומסר לדור מיכה שהגיח מאחור. הקשר ששב להרכב הקבוצה סובב כדור אומנתי לזהבי, לו נותר רק לנגוח את הכדור לרשת. 0:2 לצהובים.
מחצית שנייה

סאלח חאסרמה פתח את החלק השני של ההתמודדות עם חילוף ראשון במשחק כאשר לואיס גוטיירס החליף את דין מימוני. בדקה ה-50 מכבי התקרבה לעבר השער השלישי. כדור ארוך של מיכה מצא את ראדוניץ' באחד על אחד עם זועבי, אך השוער יצא עם היד על העליונה. בדקה ה-56 חאסרמה ערך חילוף נוסף בניסיון לשנות את מזלו במשחק, והכניס את אור אוסטוינד במקומו של עדן שמיר. קרית שמונה התקרבה גם היא לשערה של הצהובים, כאשר לא מעט כדורי רוחב שרקו ברחבה של פרדראג ראיקוביץ', אך לא אחד מהם הצליח למצוא את הדרך לרשת. 332A2176-2

סלבישה יוקאנוביץ' ביצע את החילוף הרשון שלו במשחק כאשר הכניס את דור פרץ במקומו של ניקולה מיטרוביץ'. מספר דקות לאחר מכן גם דיאן ראדוניץ' סיים את המשחק לקול תשואות הקהל כאשר הוחלף על ידי ברק יצחקי. בדקה ה-68 הגיע אקורד נוסף בקונצרט של מכבי, בראשות הטנור הראשי, ערן זהבי. מיכה שוב לבש את כובע המבשל, כשעם כדור אלכסוני גדול השאיר את זהבי לבדו מול השוער, והקפטן לא התבלבל. בעיטה חזקה לפינת השער ומכבי תל אביב ביתרון 0:3. הקפטן עם שלושער, דבר שקרה בפעם האחרונה נגד בני סכנין ב-2014.

מכבי שיחקה את אחד ממשחקיה הטובים העונה, והחלק ההתקפי המשיך להניב פירות. מסירת עקב של ברק יצחקי שנכנס לא מכבר הכניסה את דור מיכה לתוך אגף ימין של הרחבה. הקשר שרשם כבר שני בישולים מצא את זהבי ברחבה, אך ניסיון המספרת של ערן זהבי לא צלח.אך בדיוק במקום הזה היה עומרי בן הרוש. המגן השמאלי התייצב על קצה הרחבה, הניף את הרגל ובעט פצצה לרשת של קרית שמונה. 0:4 למכבי בקונצרט גדול.

בדקה ה-83 זכה דור מיכה לתשואות מכל הקהל ביציעים, כאשר הוחלף על ידי גילי ורמוט. מכבי התקרבה לניצחון הגדול שלה בעונה, כשכדור חופשי של ערן זהבי מצא את ראשו של פרץ, אך הקשר נהדף על ידי זועבי. זהבי היה נחוש לסיים את המשחק עם ארבעה שערים, וכך היה. הקפטן נלחם על הכדור מול כל קרית שמונה, הדף שני שחקנים בדרך לאחד על אחד מול זוכבי שהסתיים שוב ברשת. 0:5 למכבי, תוצאה שנשמרה עד סיום המשחק.