מועדון הכדורגל מכבי תל אביב הגיע לסיכום עם קבוצת פולהאם מהצ'מפיונשיפ על שחרורו של המאמן סלבישה יוקאנוביץ'.

המועדון ממערב לונדון סיכם עם מכבי על פיצויים בגובה 500,000 יורו עבור שרותיו של המאמן הסרבי בן ה-47 שסיים את תפקידו לאחר משחק הליגה נגד עירוני קרית שמונה ויטוס ללונדון שם יצטרף למועדון מקרייבן קוטג'.332A2118

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף אמר לאתר הרשמי של המועדון: "קשה לאבד מאמן בעל שיעור קומה שכזה. למרות פרק הזמן הקצר יחסית בו שהה בישראל, סלבישה הוביל אותנו לשלב הבתים של ליגת האלופות ותמיד נזכור אותו בחום במכבי בעקבות הרפתקה זו. ברצוננו לאחל לסלבישה בהצלחה בעתיד בתפקידו החדש כמנג'ר של פולהאם".

בשבוע הקרוב ימנה המועדון מחליף לתפקיד המאמן במקומו של יוקאנוביץ'.

יוקאנוביץ' נחת במכבי תל אביב במהלך חודש יוני, בעיצומן של ההכנות לקראת פתיחת האימונים לעונת 2015/16 ואחרי שרשם הישג מרשים בקריירה כשהעפיל עם קבוצתו, ווטפורד, לפרמיירליג.

את סדרת המשחקים הרשמיים פתח יוקאנוביץ' עם הפסד 2:1 לקבוצה המלטזית, היברניאנס, בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. אלא שבהמשך העפיל עם הצהובים לשלב הפלייאוף כשרשם ניצחון חוץ 0:2 בצ'כיה על ויקטוריה פילזן ומחק פיגור של שער בהפסד במשחק הראשון בבלומפילד 2:1.

ההיסטוריה של יוקאנוביץ' עם הצהובים נחקקה גם בספר אחרי שהצליחו להעפיל בסיום שלב הפלייאוף לשלב הבתים של ליגת האלופות בפעם השנייה בהיסטוריה, אחרי שהדיחו בתום צמד המשחקים את פ.צ באזל (2:2 ו-1:1). בזמן שקבוצתו לקחה חלק במפעל היוקרתי ביבשת, הצליחו שחקניו של המאמן הסרבי לשמור על מעמדם בצמרת ולהוביל את הליגה במקום הראשון לפרקים ארוכים.