מכבי תל אביב ומועדון פולהאם האנגלי הגיעו לסיכום על עזיבתו של מאמן מכבי סלבישה יוקאנוביץ' לאנגליה. המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף והמאמן העוזב הגיעו בסיום הניצחון הגדול 0:5 והגיבו בנושא. ג'ורדי קרויף פתח את מסיבת העיתונאים ואמר:

"ברצוננו להודיע על עזיבתו של סלאבישה יוקאנוביץ' לפולהאם. אני מעריך את המקצוענות של המאמן עד הסיום. אנחנו אסירי תודעה לעבודה של המאמן. הוא הוביל את הקבוצה להישג בלתי רגיל של ליגת האלופות.חאבייר העוזר ישאר למשך השבוע הקרוב ויעזור בזמן ההתאקלמות עד להגעת צוות אימון חדש. ארצה לומר לאוהדים שלא להקשיב לרחשים, אלא לחכות להודעה רשמית. היה לנו שישה חודשים מדהימים עם סלאבישה ואנחנו לא נשכח את התקופה הזו.332A0122

לכל כדורגלן, אנגליה זה המקום להיות. הליגה האנגלית זו הליגה שאנשים שואפים להיות ואני מבין אותו. זה לא משנה מתי התחילו השיחות עם פולהאם. כדורגל זה עולם קטן, אני בטוח שנפגש בעתיד. ניסינו להאבק על המאמן, אבל אנחנו מבינים את הקסם של הליגה האנגלית. זה לא צירוף מקרים שזה מועדון שלישי באנגליה שלוקח מאמן של מכבי תל אביב. זה שם את מכבי על מפת הכדורגל העולמי ואנחנו נמשיך בדרך שלנו. מיץ' גולדהאר מודע למהלך. הגענו לסיכום שמקובל על שלושת הצדדים. אלו החיים".

המאמן העוזב סלבישה יוקאנוביץ' נתן את נאום הפרידה שלו והחל בתודות לשני המועדונים: "אני מודה למכביי ולפולהאם שדחפו חזק מאוד לעסקה הזו. מכבי הבינה את ההחלטה המקצועית שלי, אני לוקח את ההחלטה הזו כי אני מאמין שזו החלטה טובה עבורי".

על התקופה האחרונה

"ניהנתי מהחצי שנה הזו, במיוחד עם השחקנים שלי. הם עשו 50% אחוז מהעבודה בהעפלה לאלופות. שאר האחוזים הם התואר בסיום. אני מתנצל בפני האוהדים של מכבי. אני מניח שהם חשבו שאסיים את עבודתי כאן. הם מהאוהדים הכי נאמנים שנתקלתי בהם. נהנתי מאוד מהזמן עם הצוות שלי, לשחק את המשחק בבלומפילד ובסמי עופר מולם. העיר הזו הייתה נפלאה, האנשים היו נפלאים ויש לי רב תודות לומר לכולם. זה חלק מהחיים, לקחת החלטות. המשרה הזו היא למועדון אנגלי חשוב שרוצה אותי ואת הצוות בלונדון. ניסיתי למצוא יציבות בחיים שלי הפרטים והמקצועיים, דבר שאני מקווה שאמצא שם. אני מעוניין להודות לאנשים שעובדים מסביבי, במיוחד לשחקנים ולאוהדים. אני מצפה שהקבוצה תניף את התואר כמו בעונה שעברה ותתחרה בליגת האלופות גם בעונה הבאה, עם יותר הצלחה מהקמפיין הנוכחי".

על הדברים שהביאו אותו להחלטה לעזוב

"זו ההחלטה שלי לחיים המקצועיים והאישיים. אני לא מפחד לקחת החלטות. הייתי יכול לעשות את החיים קלים ולהשאר פה. אני אוהב את הכדורגל באנגליה ורוצה לבחון את עצמי ברמה הזו ומוכן לאתגרים חדשים. אני מאחל למכבי רק טוב ויאללה מכבי".