אחרי שכבש רביעייה בניצחון 0:5 על עירוני קריית שמונה, הקפטן, עורן זהבי בתפנה גם לחגוג את הניצחון הגדול וגם להיפרד מהמאמן, סלבישה יוקאנוביץ' שהודיע בסיום על עזיבתו את המועדון.

"זה לא נעים שדרכים בין מאמן לקבוצה נפרדות במהלך העונה, אבל זו החלטה שהמועדון לקח עם המאמן. אני כנציג השחקנים רק רוצה לומר למאמן יוקאנוביץ' תודה רבה. עשינו דברים יפים. עלינו לליגת האלופות ואני מאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך", אמר הקפטן. "הוא לקח החלטה והמועדון גיבה אותו ויחד החליטו שזו הדרך הטובה בשביל שני הצדדים אז נשאר לי רק לאחל לו בהצלחה".332A9830-2

על הדרך שיוקאנוביץ' נפרד מהמאמן:

"כולנו התכנסנו בחדר ההלבשה. המאמן וג'ורדי נכנסו ואמרו שזה המשחק האחרון של המאמן. במכבי תל אביב בשלוש השנים האחרונות עברו כמה וכמה מאמנים והשחקנים צריכים להסתגל לזה. אני חושב שהמועדון הוא מעל לכל. והשחקנים צריכים לדעת להתאים את עצמם לכל דבר ואני חושב שזה מה שנעשה".

על הניצחון אחרי ההפסד לב"ש:

"אני חושב שגם במשחק העונה בב"ש הוכחנו עליונות ולפרקים גדולים במשחק נראינו טובים מאוד, אם תסתכלו על הסטטיסטיקה של המשחק הזה תגלו שמלבד התוצאה שהייתה לרעתנו כל שאר הדברים במשחק הזה היו לטובתנו. הוכחנו היום אופי והראינו שההפסד לב"ש לא השפיע עלינו ושהעונה עוד ארוכה. מי שחשב שנוותר על התואר בקלות היום ראיתם שהוא טועה".