מועדון הכדורגל מכבי תל אביב השלים את ההחתמה הראשונה בחלון ההעברות לאחר שאורלנדו קרלוס בראגה דה סה עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם הבוקר על חוזה ל-3.5 שנים.

החלוץ הפורטוגזי בן ה-27 המתנשא לגובה 188 ס"מ כבש 5 שערים ב-19 הופעות במדי רדינג בצ'מפיונשיפ אליה הצטרף בקיץ האחרון מלגיה וורשה הפולנית ילבש במכבי ת"א את החולצה מספר 70.

מנכ"ל המועדון מרטין ביין אמר לאתר הרישמי על הרכש החדש: "הבעלים מיץ' גולדהאר מחוייב להמשיך בפיתוח ובחיזוק כל רובד במועדון. במיוחד משמח אותנו לדעת כי ההצלחה שלנו בשנים האחרונות יחד עם ההופעות שלנו באירופה עוזרים לנו בהחתמתם של שחקנים כמו אורלנדו".AQ7A0002

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף הוסיף: "הקו הקדמי של מכבי ת"א הוא חלק בקבוצה שכולם סבורים כי הוא זקוק לחיזוק והרקורד המוכח של אורלנדו בכיבוש שערים מדבר בעד עצמו. הוא שחקן חזק עם נוכחות מרשימה, יכולת כיבוש שערים ושחקן שכולנו בטוחים שיהיה נכס עבור מכבי ת"א. אנו משוכנעים כי אורלנדו ישתלב מהר, יחזק את הקבוצה ויעזור לנו להשיג את המטרות שלנו".

סה אמר לאתר הרישמי לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון בסדר גודל של מכבי ת"א. שמעתי רבות על האוירה במשחקי הבית ואני מקווה לעזור לחברי החדשים לקבוצה לזכות בכמה שיותר תארים".

סה, ערך הופעה בודדת במדי נבחרת פורטוגל הבוגרת וכבש 10 שערים ב-15 הופעות במדי הנבחרות עד גיל 20 ו-21 של פורטוגל. הוא החל את דרכו במחלקת הנוער של ספורטינג בראגה אליה הצטרף בשנת 2004 בגיל 15. ב-2007 צורף לסגל הקבוצה הבוגרת של בראגה אך נאלץ להמתין שנתיים לפני שערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים מיד כשחזר מקבוצת מריה פונטה אליה הושאל בעונת 2007/8.

אלופת פורטוגל פורטו, רכשה ב-2009 את החלוץ בסכום הנאמד בכ-3 מיליון יורו והשאילה אותו לקבוצת נסיונאל לעונת 2010/11 לפני שעבר לפולהאם הלונדונית ששיחקה בזמנו בפרמיירליג. א.א.ל לימאסול הקפריסאית הפכה ביולי 2012 ליעד החדש של סה, מעבר שהסתכם ב-25 שערים ב-51 הופעות לפני שקבוצת לגיה וורשה רכשה את החלוץ הפורטוגזי. 15 שערים ב-42 הופעות של סה במדי לגיה, סייעו לזכיה באליפות פולין ובזכיה בגביע שנה לאחר מכן.