מועדון מכבי תל אביב הודיע על סיכום עם החלוץ הפורטוגלי אורלנדו סה, אשר סיכם לתקופה של כשלוש שנים וחצי בקבוצה. סה בן ה-27 מגיע למכבי לאחר כחצי עונה במועדון האנגלי רדינג אשר משחק בפרמיירשיפ האנגלי.

החלוץ החדש של הצהובים החל את הקריירה שלו במועדון הפורטוגלי בראגה. סה גדל במועדון, ובעונת 2007 לאחר שעלה לבוגרים, עבר בהשאלה למועדון מהליגה השלישית בפורטוגל. לאחר כעונה חזר סה לבראגה ב-2008 שם רשם את הופעת הבכורה שלו בליגה הפורטוגלית הבכירה. ברקורד של החלוץ החדש בצהוב ניתן למצוא מלבד בארגה בה גדל גם את במועדון הפאר פורטו, אליו הגיע אחרי שהרשים במדי קבוצת נעוריו. לאחר מכן הספיק לשחק גם בשורות נסיונאל המקומית, פולהאם, א.א.ל. לימסול, לגיה ורשה ורדינג בה שיחק עד לאחרונה הספיק לא עד חמישה שערים.

צפו בביצועים של החלוץ החדש

העונות הפורות של החלוץ הגיעו באי הקפריסאי, כאשר שיחק בלימסול במשך עונה וחצי וכבש 25 שערים. בחודש פברואר עבר החלוץ לפולין, שם חלון ההעברות פתוח למשך יותר מחודש ינואר. סה הספיק לשחק שבעה משחקים ולהבקיע שער אחד באותה עונה שהסתיימה עם אליפות לקבוצה המקומית. בעונה שלאחר מכן הפורטוגלי שיחק במשך כל העונה ורשם 14 שערים ב-35 הופעות שהסתיימו בזכייה בגביע הפולני. העונה המצוינת של סה שנבחר לשחקן המצטיין של לגיה בעונת 2014/15 זיכתה אותו בהתעניינות מצד קבוצת רדינג האנגלית שרכשה אותו עם חוזה לשלוש שנים. סה פתח את העונה עם חמישה שערים ב-15 הופעות, וכעת החלוץ נוחת ביעד החדש שלו, מכבי תל אביב.