לאחר שבוע עמוס שכלל משחק בליגה ובגביע, השחקנים של פטר בוס יצטרכו לאגור כוחות נוספים כשמחר יעלו לבירה לקראת ההתמודדות מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי שתנעל את המחזור ה-21 בליגת WInner.

מאמנה של הצהובים פיטר בוס דיבר לפני תחילתו של האימון המסכם על המשחק המסקרן במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות ודיבר תחילה על ההגעה של האריס מדוניאנין: "אני מכיר את האריס מהתקופה שלו בהולנד. הוא שחקן נהדר שעשה קריירה נהדרת לאחר התקופה של בהולנד. \שחקן מצוין שיודע להכניס את הכדורים לשחקנים וגם להבקיע וזה יוסיף לנו.  בכדורגל אתה צריך שחקנים מגוונים. גל אלברמן והאריס הם קשרים, אבל התכונות שלהם שונות ואתה צריך את המגוון הזה. ההגעה של האריס לא קשורה לגילי ורמוט".

על ההשפעה של משחק הגביע

"אנחנו נעלה מחר עם 11 שחקנים בריאים. המשחק מול ראשון עלה לנו בהרבה פציעות ועייפות. יש לנו שחקנים שלא שיחקו בחמישי והם יעזרו לנו מחר. במצב נורמלי שחקני מכבי אמורים לשחק שני משחקים בשבוע בלי בעיה".

על המשחק הקודם מול בית"ר

"צפיתי במשחק הקודם מול בית"ר אבל אני מסתכל קדימה. יש לנו דרך משחק שאותה אנחנו מנסים לשחק. אני כמובן אלמד מהעבר, אך יש לנו קבוצה מצוינת ויהיה משחק מעניין"

לגבי קרלוס גרסיה

קרלוס הוא ווינר, שחקן פנטסטי שעוזר לקבוצה ומחר הוא ישחק. הסיבה שהוא לא היה בסגל מול ראשון לציון היא כי הוא שיחק את כל המשחקים והיה לנו ארבעה שחקנים שיכלו לאייש את העמדה הזו. אני שמח שקרלוס איתי, בהולנד לא היה לי שחקן עם מנטליות כזו של ווינר".

לגבי מצבת השחקנים

"מי שלא יהיה בסגל הוא אורלנדו סה שיש לו פציעת ברך לא רצינית, אבי ריקן שיש לו חום שלושה ימים ולגבי טל בן חיים נחליט לאחר האימון המסכם".

קרלוס גרסיה דיבר גם הוא במסיבת העיתונאים ודיבר תחילה על הדברים שאמר עליו בוס: "ראשית אני רוצה להגיד תודה למאמן על המילים החמות אמר עליי. המשחק הקודם מול בית"ר עשינו טעויות גדולות שעלו לנו במשחק, אך לא שיחקנו ממש רע. מה שבטוח הוא שאסור לנו לספוג ארבעה שערים. אחרי שאתה מפסיד בבית 4:2 התהליך המנטלי קל מאוד. כולנו רעבים להתחיל את המשחק מול בית"ר".

על המאבק מול ב"ש

"מבחינתי אין מרדף אחרי באר שבע. אנחנו צריכים לנצח כל משחק. גם אם הם יהיו ארבע נקודות מאחורינו המנטליות היא אותה מנטליות, לנצח כל משחק".