יוני 2010. מכבי תל אביב הודיעה על אחת ההחתמות היקרות והיוקרתיות בתולדות המועדון. הקשר הצעיר של נבחרת בוסניה הרציגובינה אשר גדל בהולנד ואף שיחק בנבחרת הצעירה של האורנג', האריס מדוניאנין, חתם בשורות הצהובים.

מדוניאנין נחת בקריית שלום אחרי שקבוצתו, ריאל ויאדוליד מה-לה ליגה, ירדה לליגה השנייה. הפתיחה הייתה די מוצלחת כשבעונה הראשונה, תחת הדרכתם של יוסי מזרחי ולאחר מכן מוטי איווניר הספיק לכבוש 13 שערים, כשכבר במשחק הבכורה שלו במדים הצהובים, במוקדמות הליגה האירופית כבש מול מוגרן בניצחון 0:2. את עונת 2010/11 סיים מדוניאנין עם 43 הופעות במדי הקבוצה, 13 שערים (מתוכם 5 שערים במוקדמות הליגה האירופית) ו-4 בישולים.

MTA__1340804873__MG_0223

את עונת 2011/12 החל מדוניאנין תחת הדרכתו של מוטי איווניר והיה נראה שהוא בדרך להיות שחקן מפתח בקבבוצה, כשרשם גם הפעם פתיחת עונה טובה כששערו הראשון היה במשחק החוץ מול פנאתנאייקוס בשער מצמק בהפסד 2:1 בסיומו העפילו הצהובים לראשונה לשלב הבתים של הליגה האירופית. באותו השבוע הספיק לכבוש מדוניאנין את שערו השני באותה הוענה בניצחון 0:4 על מ.ס אשדוד.

עד סיום העונה הספיק הקשר הבוסני-הולנדי להיות שותף ב-23 משחקים ובסה"כ ביים את העונה עם שני שערים ושני בישולים. ובתום אותה העונה, עם בואם של הצוו המקצועי תחת הדרכתו של אוסקר גרסיה והמנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, הוחלט להשאיל את מדוניאנין לקבוצה הטורקית גזיאנטפספור הטורקית עם אופציה לרכישה בתום העונה.

קמפיין בברזיל 2014, וחוזה בדפורטיבו לה קורוניה

אחרי עונה ראשונה מוצלחת בליגה הטורקית, סיימה קבוצתו של מדוניאנין במקום ה-10, כשהקשר הספיק לשחקן ב-30 משחקים וכבש 4 שערים. בתום אותה העונה החליטו בקבוצה הטורקית לרכוש את הקשר הצעיר מהצהובים. העונה שלאחריה, 2103/14 הייתה פחות טובה מבחינתו של מדוניאנין ששותף ב-32 משחקים, כבש שני שערים וקבוצתו סיימה במקום ה-15.MTA__1434005588__MG_0204

בתום אותה העונה, כשבקיץ השתייך לסגל הנבחרת הבוסנית ושותף במונדיאל 2014 בברזיל ושותף בשני משחקים מול נבחרת ניגריה וארגנטינה, קיבל מדוניאנין הזדמנות לשוב למרכז הבימה של הכדורגל העולמית בליגה הספרדית, כשחתם בשורות דפורטיבו לה קורוניה.

הקמפיין האחרון של הנבחרת הבוסנית במוקדמות יורו 2016 מוכר לנו היטב עם השתתפותה של הנבחרת הישראלית באותו הבית בו שיחקו גם מדוניאנין וחבריו. הם אמנם פתחו את הקמפיין רע מאוד, אבל בסיומו הצליחו לסיים במקום השלישי על חשבונה של ישראל ולהעפיל לשלב הפלייאוף בו הודחו בתום צמד משחקים על ידי הנבחרת האירית.

במקביל, מדוניאנין לא הרבה לקבל דקות משחק בקבוצה הספרדית, כשהמאמן ויקטור סאנצ'ס, ויתר על שירותיו בחלון העברות האחרון אז מצא מדוניאנין את דרכו חזרה לקרית שלום.