זה לא היה קל, אך מכבי תל אביב השלימה הערב את תמונת שמינית גמר גביע המדינה לאחר שניצחה את הפועל רמת השרון 1:3 באיצטדיון גרונדמן. פיטר בוס רשם את משחקו השני במכבי תל אביב והראשון במפעל הגביע, ובינתיים הוא במאזן מושלם. ההולנדי דיבר לאחר המשחק והתייחס לחשיבות הניצחון במפעל הגביע:

"ממש לא חשבתי שיהיה קל. ראיתי אותם פעמיים וידעתי שלא יהיה קל. ראיתי כעת את הפנדלים והיה לנו מזל שהוא נשרק. בסוך המשחק נפתח ולכן הכנסתי שני שחקנים טריים. בגביע זה הכל או כלום. הכי חשוב לנו היה לנצח את המשחק ולהעפיל.אני חוזר עליי להכיר את השחקנים והדרך הכי טובה היא לתת להם לשחק. תשעה שחקנים חדשים שלא ראיתי שיחקו ועשו עבודה טובה, לא קל לנצח פה".

על צורת המשחק של מכבי

"לא הזזנו את הכדור בצורה טובה בחצי הראשון. כשעשינו את זה בחצי השני, היה לנו יותר קל. הם נצמדו אלינו והקשו עלינו, אך בסוף עשינו את המוטל עלינו".

על היכולת של בן בסט

"ראיתי הרבה דברים, אך יש הרבה דברים לשפר. אני מרוצה מההופעה של השחקנים כקבוצה. זה לא היה קל והם עשו את זה. אם אנחנו רוצים להשתפר כקבוצה השחקנים כאינדבידואלים יצטרכו להשתפר. אני פה שבוע וחצי ואנחנו נעבוד על הדברים. המטרה שלי בגביע הייתה לתת הזדמנות לשחקנים שעוד לא ראיתי".

על הפנדלים שנשרקו במשחק

"כשאתה מקבל את הפנדל במחצית הראשונה אתה תמיד מודאג שישרקו כנגדך, אבל בסוף זה לא באמת שינה דבר".