פרי גיים

מכבי תל אביב פתחה את המסע להגנה על הגביע בו זכתה אשתקד באיצטדיון 'גרונדמן' כאשר התמודדה נגד הפועל רמה"ש בסיבוב332A3475 ח' של הגביע. רמת השרון הגיעה למשחק בתקופה פחות טובה כשהיא לא מנצחת חמישה משחקים רצופים בליגה הלאומית. מכבי הגיעה לאחר ניצחון על מכבי חיפה ביום ראשון. עוד לפני פתיחת המשחק, רמת השרון כיבדה את ערן זהבי בטקס הוקרה לכבודו לאור העובדה ששיחק בקבוצה כשהיה בנעוריו. גם מכבי פגשה גם שחקנים שלבשו את המדים הצהובים כאשר פגשו את יוסי שבחון, קובי מוסא ובן בן יאיר.

מחצית ראשונה

אלי חכמון הוציא את המשחק לדרך ומכבי פתחה כשהיא לוחצת גבוה את ההגנה של רמת השרון וכבר בדקה ה-3 גילי ורמוט332A3657 היה קרוב לשער הראשון של הצהובים לאחר שקיבל כדור עומק נהדר מברק יצחקי, אך לא מצא את המסגרת מתוך הרחבה. פטר בוס העלה הרכב שונה לגמרי מזה מזה שפתח במשחק מול מכבי חיפה,כאשר הכניס להרכב את דיאן ראדוניץ', עדן בן בסט, דור פרץ, גילי ורמוט, אבי ריקן, יואב זיו, שלומאי אזולאי, ברק יצחקי ודניאל ליפשיץ שפתח בין הקורות.

בדקה ה-10 מכבי זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים לאחר ספק עבירה ברחבת ה-16 של מור צור שגם ראה את הכרטיס הצהוב. יצחקי ניגש לבעוט ודייק מהנקודה הלבנה. 0-1 לצהובים בדקה ה-11. המשחק נאבד מעט לאחר השער הראשון והפך למעט מבולבל. המצב הבא של מכבי הגיע בדקה ה-34 כשדיאן ראדוניץ' פרץ היטב, ניער את המגן שלו אך מתוך הרחבה בעט חלש לידיים של אלקסלסי. האורחים חיפשו את המתפרצות ובדקה ה-41 ננמקה הצליח לגבור בכדור ארוך על בן חיים, אך הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל המסגרת.

מחצית שנייה

פיטר בוס וליאור זאדה פתחו את החצי  השני ללא חילופים. דווקא רמת השרון הייתה זו שפתחה בצורה יותר אגרסיבית כשהיא גם מגיעה לשתי הזדמנויות טובות מול השער, אך דניאל ליפשיץ היה עירני וסיפק הצלות טובות. בדקה ה-50 אלון נצר ראה את הכרטיס הצהוב גם הוא מחכמון לאחר שביצע עבירה גסה על עדן בן בסט שדהר במתפרצת. בדקה ה-57 המוצהב הראשון מור צור פינה את מקומו לשלום אדרי ברמת השרון.

בדקה ה-64 הכניס בוס למשחק את ערן זהבי ודור מיכה במקומם של גילי ורמוט ודיאן ראדוניץ'. שתי דקות לאחר מכן שרק חכמון לפנדל נוסף, הפעם לזכות לרמת השרון בטענה לעבירה של יואב זיו על שלום אדרי. את הפנדל בעט אקס מכבי תל אביב יוסי שבחון 332A4013שהכניע את ליפשיץ והשווה את התוצאה.  לצהובים לא לקח הרבה זמן להגיב. מסירה של ערן זהבי מאגף ימין הגיעה לברק יצחקי
שפתח רגליים והכדור נחת אצל בן בסט. החלוץ הניף את הרגל מסף הרחבה והכניס את הכדור בצורה נהדרת לשער. 1:2 למכבי בדקה ה-69. זהבי בעצמו היה קרוב לכבוש לאחר מסירה נהדרת של דור מיכה, אך הקפטן פספס את הכדור ממצב קורץ.

בן בסט נראה מצוין במחצית השנייה ובדקה ה-79 הצליח לסחוט פנדל נוסף, כשהפעם לא היה עליו עוררין לאחר שהוכשל על ידי צלישר. ערן זהבי לקח את הבעיטה ולאחר שהחמיץ במשחק מול מכבי חיפה, דייק וקבע את התוצאה 1:3. שלוש דקות לסיום הזמן החוקי דור מיכה בישל כדור נהדר ליצחקי שמטווח אפס החמיץ את המסגרת.