בעוד שבוע יחלפו שנתיים מאז הפעם האחרונה בה פגשה מכבי תל אביב את הפועל רמת השרון, לפני שזו נשרה לליגה הלאומית. הקבוצה הצנועה מהשרון שרשמה הופעות מרשימות בליגת Winner בשנים עברו, לא הצליחה למצוא את את דרך המלך שתוביל אותה חזרה לליגה הבכירה, כאשר העונה תנסה רמת השרון לקרוא תיגר על הכרטיס לליגת הבכירה.

איך איך שינתה את פניה הקבוצה מהשרון בעונה וחצי שחלפו ומה צפוי למכבי במפגש הקרוב בסיבוב ח' של גביע המדינה? הפרטים המלאים של היריבה הקרובה בדרך למסע ההגנה על הגביע.MTA__1353789153__IR_9590_(Medium)

מאמן: ליאור זאדה

לאחר קדנציה ארוכה תחת המאמן חיים שאבו, רמת השרון רעננה את עמדת המאמן הראשי בדמותו של ליאור זאדה. מאמנה הטרי של הקבוצה מהשרון בילה את רוב קריירת האימון שלו בבירה, כאשר הוא רושם את עיקר העונות שלו בין המועדונים הפועל קטמון ירושלים והפועל ירושלים. בשתי העונות החולפות זאדה היה מאמנה של עירוני קרית גת ומכבי יפו קביליו.

כושר נוכחי: תיקו, תיקו, הפסד, תיקו והפסד

רמת השרון נמצאת בתקופה פחות טובה בליגה הלאומית כאשר הניצחון האחרון של הקבוצה היה בחודש נובמבר של שנת 2015. למרות הרצף הנוכחי, הקבוצה של זדה עדיין נחשבת לקוראת תיגר לגיטימית על העלייה לליגה הבכירה כשהיא עם משחק חסר ועם זאת רחוקה שש נקודות בלבד מהמקום הראשון.MTA__1427286768_Negative0132

אקסים: במרוץ השנים רמת השרון הפכה להיות מקום מושבם של לא מעט שחקנים שבילו בקרית שלום. כיום, ניתן למצוא בקבוצה את יוסי שבחון, קובי מוסא, ובן בן יאיר שלבשו בעבר את המדים הצהובים.

הידעת? ביום חמישי תרשם היסטוריה ביריבות בין שתי הקבוצות, כיוון שמכבי תל אביב והפועל 'ניר' רמת השרון לעולם לא נפגשו בגביע המדינה.

מעיניי הסקאוט: עמיר תורג'מן שצפה בקבוצה של זאדה במספר משחקים מספר על היריבה מגרונדמן: "רמת השרון היא קבוצה שיש לה שילוב ניכר לעין של שחקנים מאוד צעירים וכאלו שהם ותיקים מאוד ובעלי הרבה ניסיון בליגה. זו קבוצה שמתבססת על שחקנים שגדלו במחלקות נוער שונות והגיעו לקבוצה. היא קבוצה ביתית שמשחקת עם הרבה התלהבות ורצון להוכיח. יש שם כישרון שלא תמיד מצליח לבוא לידי ביטוי. מבחינת צורת המשחק שלהם, הם קבוצה שמנסה להניע כדור אבל לא יהיה להם קל נגד מכבי לעשות את זה. יש להם חלוץ מאוד גבוה וחזק בשם ג'ובינל ננמקה, והוא כנראה יהיה הכתובת ולהרבה מתפרצות".