משפחת מכבי תל אביב כואבת את מותו בטרם עת של סטיב גוהורי, מגנה לשעבר מחוף השנהב. גוהורי, בן 34 במותו, נחת בקריית שלום בספטמבר 2012 לאחר שנתיים וחצי בהן שיחק בקבוצת וויגאן את'לטיק מהפרמיירליג. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף שהביא את גוהורי למכבי ת"א אמר לאתר הרשמי: "זה רגע מאוד מאוד עצוב. עקבנו אחר החדשות בשבועיים האחרונים מאז דווחה היעדרותו של סטיב. לא היה קל לשמוע על מותו הערב. זה מעמיד את הכל בפרספקטיבה שונה. אנו מודים לסטיב על החיוך והאהבה שנתן לכולנו במהלך שהותו בישראל".

גוהורי גדל במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן ובמסגרת קריירה ארוכה הספיק לשחק כחלוץ בבני יהודה בעונת 2000. משם עבר גוהורי לליגה השוויצרית ושיחק במדי ואדוז ויאנג בויז ברן שם גם עהר הסבה לתפקיד הגנתי.

לאחר שש שנים בליגה השוויצרית עבר גורי לגרמניה ושיחק במדי בורוסיה מינשנגלאדבך יחד עם גל אלברמן רוברטו קולאוטי, איתם שיתף פעולה שוב כשהצטרף למכבי תל אביב.

גוהורי ערך את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים ב-15.9.12 כשנכנס כמחליף בניצחון 1-3 בליגה על הפועל חיפה והוסיף עוד 11 הופעות בהן כבש שער בודד בניצחון 0-5 על הפועל באר שבע. מיד לאחר משחקו האחרון במדים הצהובים נגד מ.ס אשדוד בחר גוהורי לעזוב את מכבי ת"א ולשוב לזירה האירופית.

במהלך חודש דצמבר האחרון חל חשש כבד לחייו אחרי שנעלמו עקבותיו והיום (ש') ב-2 בינואר הודיעו בגרמניה כי גופתו נמצאה סמוך לנהר הריין כשסיבות המוות אינן ברורות. המגן מחוף השנהב רשם 13 הופעות בינלאומית ושלושה שערים במדי נבחרת הפילים