אחרי כמעט שלושה חודשים בהם לא שיחק, דיאן ראדוניץ' רשם אתמול הופעה שנייה בהרכב הפותח של הצהובים בניצחון 0:2 על הפועל רעננה וקשה היה לו להסתיר את שביעות הרצון מהניצחון החשוב על אף היריבה הנוקשת:

"היה משחק קשה מאוד. מה שחשוב הוא שהשגנו את שלושת הנקודות. אנחנו שיחקנו מול יריבה מאוד אגרסיבית שרצה הרבה מאוד על המגרש וזה משחק טיפוסי ליריבה שמגיעה נגד מכבי ונותנת למעלה מ-100 אחוז. ראו אתמול שהייתה אצלנו עבודת צוות".332A0291

על התחושות האישיות:

"אני חזרתי אחרי תקופת החלמה וזה המשחק השני שלי. רצתי הרבה ואני לאט לאט חוזר ליכולת שלי. המחצית הראשונה הייתה בשבילי יותר אגרסיבית ושיחקתי יותר חזק. במשחק מהסוג שהיה אתמול אולי לא הבקעתי או בישלתי אבל עשיתי הרבה לחץ על היריב".

על הנוכחות שלו במגרש והתרומה לשחקנים מסביב:

"אני מכיר את היכולות שלי. למרות שאני מאוד מהיר היכולות שלי באות לידי ביטוי בעיקר במשחק עם הגב לשער וכמובן שבדרך הזו אני עוזר לא רק לערן זהבי אלא לכל הקבוצה. כמובן שכשאני אכנס ליותר כושר משחק ייראו את זה יותר. כמובן שברגע שנשחק מול יריבה שגם מנסה לתקוף אותנו היכולת שלי להשתלט עם הגב לשער בכדורים ארוכים שההגנה תעביר תבוא יותר טוב לידי ביטוי. אני לא עוזר רק לערן זהבי אבל בהחלט אני מקווה שזה יעזור לו להבקיע יותר ממסי וניימאר העונה".

על השער הראשון:

"כמובן שאני מחכה כבר לכבוש את השער הראשון שלי במדי מכבי. קודם כל זו הסיבה שהביאו אותי – כדי לכבוש שערים. בכל ההיסטוריה שלי אני היית הכובש המצטיין בקבוצה וגם בליגות ששיחקתי בהן. בעונה שעברה שיחקתי בקרואטיה בקבוצה קטנה והייתי הכובש השני הטוב ביותר. כמובן שעבורי, כדי שאקבל יותר ביטחון, חשוב לי להבקיע את השער הראשון".