ינואר 2013. מכבי תל אביב, תחת הדרכתו של אוסקר גרסיה הוליכה את טבלת ליגת העל. חלון העברות היה בעיצומו כשהשם החם שעלה בכדורגל הישראלי היה של ערן זהבי. אקס היריבה המושבעת השתייך לסגל של פאלרמו האיטלקית, אבל מיעט לקבל דקות.

בינתיים בארץ, הקבוצה שנבנתה על ידי ג'ורדי קרויף הייתה בדרך לתואר האליפות 10 שנים אחרי שזכתה בו בפעם האחרונה, אבל קרויף רצה לחזק את הקבוצה כשהמבט היה קדימה לשנים הבאות.

ב-21 בינואר זה קרה. זהבי עבר את הבדיקות הרפואיות ולראשונה נכנס לחדר ההלבשה בקריית שלום. "תמיד רוצים לפתוח דרך חדשה ברגל  ימין", אמר בראיון הראשון שהעניק לאתר הרשמי מיד אחרי החתימה. שמונה ימים לאחר מכן, מספר 7 בצהוב כבר כבש את שערו הראשון בניצחון 0:2 על מכבי נתניה בשמינית גמר גביע המדינה.

היום, 3 שנים אחרי, זהבי, עם סרט הקפטן הספיק לכבוש 109 שערים, לזכות עם הקבוצה בשלוש אליפויות, גביע אחד, להעפיל ל-32 הגדולות בליגה האירופית ורשם הופעה בשלב הבתים בליגת האלופות. "קשה לי לא לשחק. אני אחד כשהוא לא משחק זה כואב לו. ולכן הגעתי למכבי תל אביב כי אני מאמין שאני יכול לעשות את זה", אמר זהבי  באותו הראיון, וספק אם גם הוא האמין שההצלחה תהייה כל כך גדולה.