אחרי ההצלחה של האירוע בחודש שעבר, יום הקהילה של מכבי תל אביב בקריית שלום חוזר!. החל מהחודש ועד סוף העונה נקצה יום אחד ובו 150 אוהדים שיוכלו להגיע לקריית שלום ולהיפגש עם השחקנים פנים מול פנים, להצטלם ולקבל חתימות.

איך זה עובד?

כל אחד מחברי מכבי FIRST יוכל להרשם בהרשמה שתפתח היום (01/03) בשעה 17:00 לפעילות שתתקיים ביום שלישי, 08/03 ותחל בשעה 15:00 עד השעה 16:00 במתחם האימונים. ההשתתפות מוגבלת ל-150 משתתפים בלבד.

כל משתתף אשר ירשם ליום הקהילה יציין את מספר המשתתפים המגיעים עמו, כאשר התקרה הינה 3 משתתפים לכל הרשמה. כלומר, אם בחרת 3 משתתפים בעת ההרשמה הכוונה לאדם שביצע את ההרשמה ועד שני אנשים, בדיוק כפי שהייתם מזמינים מקום במסעדה לשלושה אנשים.

שימו לב:

  • לא ניתן להירשם יותר מפעם אחת במהלך כל העונה!. מי שנכח ביום הקהילה הקודם לא יוכל להגיע שוב!
  • במידה ומזג האוויר לא יאפשר את קיום יום הקהילה יועבר עדכון לנרשמים מספר שעות לפני המועד המתוכנן, ואותם הנרשמים יועברו ליום הקהילה שיערך בחודש שלאחר מכן.
  • כל המשתתפים בפעילות צריכים להגיע למתחם עד השעה 14:30. איחור ואי עמידה בזמנים עשויים למנוע השתתפות ביום הקהילה בזמן אמת.

לאחר ההרשמה ניצור קשר בכדי לקבל פרטים מלאים של כלל המשתתפים.

הכניסה למתחם מותנית בבדיקה שמית ובידוק בטחוני. על כל משתתף להגיע עם תעודה מזהה רישיון/ ת"ז / דרכון לכל אחד מהמשתתפים. לא תינתן כניסה למי שאינו רשום

לא ניתן להגיע עם צלם/ צוות צילום מקצועי.

שימו לב לתקנון ההשתתפות בלינק הבא.