מכבי תל אביב נמצאת בעיצומן של ההכנות לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה ביום שבת בבלומפילד. הצהובים מגיעים בתקופה טובה לאחר מספר ניצחונות רצופים, ויקוו להמשיך אותם גם בסיום המחזור הזה. פיטר בוס וברק יצחקי הגיעו למסיבת העיתונאים של הקבוצה לפני המשחק, ובוס דיבר תחילה על המשחק המסקרן בשבת:

"אני מאמין שהדרך שאנחנו משחקים היא החשובה. אני מסתכל 95% על הקבוצה שלי. אנחנו אוהבים לשלוט בכדור ולשחק קדימה, אם נעשה את זה אני לא חושב שנצטרך להסתכל על היריבה. אחרי 36 משחקים יהיה חשוב להיות במקום הראשון וגם עכשיו זה חשוב לנו להיות במקום הראשון".

על דרך המשחק בארץ לעומת הולנד

"בהולנד אוהבים לשחק התקפי וזה אפילו קצת נאיבי. קבוצות בארץ מגנות יותר מבהולנד, וזה תלוי בנו אם ננצח את המשחקים האלו".332A4799

על המצב של גילי ורמוט

"את גילי אני מכיר מהולנד, שיחקתי מול כמה פעמים. הוא שחקן טוב ובגלל זה הוא במכבי תל אביב".

גם ברק יצחקי דיבר במסיבת העיתונאים והתייחס תחילה למפגש המסקרן מול האקס, ראדה פריצה

"ראדה בשבילנו הוא לא סתם שחקן. הוא דמות מאוד דומיננטית בחדר ההלבשה, זה דבר שבדרך כלל קורה עם זרים פה אבל במיוחד איתו. אם אנחנו נבקיע אנחנו נחגוג. השחקנים עדיין בקשר טוב איתו ואנחנו מתגעגעים אליו".

על היריבה הקרובה

"מכבי פתח תקווה קבוצה מאוד מאומנת ויש לה סגל שיכול לעשות לכל קבוצה בעיות. אנחנו עוקבים אחריהם ורואים שהם קבוצה מאוד קשה. אנחנו מכבי תל אביב ונגיע במטרה לנצח את המשחק הזה".

על היחס שלו עם התקשורת

"חלק מהתפקיד של עיתונאים זה לעשות כתבות שליליות, במיוחד בישראל. זה עובר לידי כי התרגלתי לזה. ברגע שאתה לא בקשר עם כתבים כנראה שהם מחפשים אותך. כל אחד יכול לרשום מה שהוא רוצה".

על המאבק מול באר שבעיצחקי

אני לא מרגיש שאנחנו רודפים אחרי אף אחד. יש לנו את הכדורגל שלנו והדרך שלנו שאני מאמין שתוביל אותנו למטרה אליה אנחנו מכוונים בסוף העונה".

על סאגת חילופי המאמנים

"אני לא רוצה להתייחס למה שהיה לפני, אלא למה שקורה עכשיו. כל מאמן רואה בצורה שונה את הקבוצה והשחקנים, ואנחנו נדע בעתיד אם זה היה טוב או לא. כרגע אנחנו משחקים כדורגל יותר התקפי מבחינת מערך ודרך משחק. לשחקנים מהסגנון שלי זה טוב יותר כי משחקים יותר שחקני התקפה".

על סאגת גילי ורמוט

"גילי מהרגע הראשון שהגיע הוא היה כשחקן מן המניין בחדר ההלבשה. אני לא רוצה להתייחס למה שרושמים כי אני לא שמעתי על משהו רשמי"