עדיין חוגגים את כניסתה של שנת 2016? מרגישים את החמרמורת (נו…האנגאובר) מהאלכוהול אמש? אפשר להבין. כדי להקל עליכם את התכנונים לחודש ינואר, קבלו ריכוז של כל מה שצפוי לכם ולנו בחודש הראשון של שנת 2016  (ואף מילה על חלון העברות):

ליגת WINNER וגביע המדינה:

כבר בשבת הקרובה הצהובים יפתחו את שנת 2016 במשחק שיפתח את המחזור ה-17 במפגש חוץ מול הפועל רעננה. בהמשך, יחלו הצהובים במסע להגנת תואר גביע המדינה כשיתארחו אצל רמה"ש בסיבוב ח'. כמו כן, מצפים לצהובים סדרת משחקים שתכלול מפגש בבלומפילד מול מכבי חיפה ובסוף החודש הצהובים צפויים לצאת למשחק חוץ בטדי. המשחקים לפניכם:untitled-31

2 בינואר, מחזור 17: הפועל רעננה – מכבי תל אביב, 17:00, אצטדיון נתניה.

9 בינואר, מחזור 13, נוער: הפועל ת"א – מכבי ת"א

10 בינואר, מחזור 18: מכבי תל אביב – מכבי חיפה, 20:55, אצטדיון בלומפילד.

14 בינואר, סיבוב ח' גביע המדינה: עירוני רמה"ש – מכבי ת"א, אצטדיון רמה"ש.

18 בינואר, מחזור 19: הפועל עכו – מכבי ת"א, אצטדיון עירוני עכו.

23 בינואר (תאריך ושעה טרם פורסמו), מחזור 20: מכבי ת"א – מכבי פ"ת, אצטדיון בלומפילד.

30 בינואר (תאריך ושעה טרם פורסמו), מחזור 21: בית"ר ירושלים – מכבי ת"א, אצטדיון טדי.

באו לפגוש את הצהובים:

כמו כל חודש, גם עם תחילת השנה החדשה, הכוכבים בצהוב כבר רשמו ביומן שלהם את הפגישות אתכם האוהדים. איפה, למה וכמה? תרשמו:

14 בינואר, סינמה סיטי ראשון לציון, פרדראג ראייקוביץ' ועומרי בן הרוש יחכו לכם בחנות הרשמית. תכינו את העטים והמצלמות על סלפי.MTA__1432216678__MG_1076

יום קהילה ראשון בקריית שלום: במהלך החודש נפרסם את התאריכים ליום הקהילה הראשון העונה בו 150 חברים מכבי FIRST יוכלו להגיע לקריית שלום ולפגוש מקרוב את הכוכבים בצהוב.

(נא לעקוב אחר הפרסומים הסופיים  בנוגע לקיום ומועד האירועים באתר הרשמי/ אפליקציה ועמודי הרשתות החברתיות של המועדון)

שחקן החודש, 'תוכנית המשחק', 'אתם שואלים – השחקנים עונים'….

אחרי שנכריז על זוכה שער השנה 2015 של HP, נתפנה לבקש מכם לבחור את שחקן חודש דצמבר של Hisense. נבקש מכם לשאול שאלות בפייסבוק את השחקנים (הראשון יהיה גילי ורמוט) שיתפנו לענות על השאלות הנבחרות.

אם בפייסבוק עסקינן, אז לקראת משחקי החוץ נזמין אתכם להשתתף במשחק ה- Playerlist, בו תתבקשו להתאים את שמות השירים לשמות השחקנים שבחרו בהם כשירים שמלווים אותם בדרך למשחקי החוץ. המנחש נכונה ייזכה בפרס מתנת Nivea.

את האפליקציה כבר הורדתם? מעולה, לקראת משחקי הבית החודש של הקבוצה (הראשון מול מכבי חיפה) תזכו למגזין 'תוכנית המשחק' שיהיה זמין בלעדית רק לבעלי האפליקציה.