מכבי תל אביב תפגוש ביום שבת (17:00, נתניה) למשחק במחזור ה-17 של ליגת Winner את הפועל רעננה. הצהובים יופיעו כאשר על הקווים יעמוד חאבייר פריירה, עוזרו של סלבישה יוקאנוביץ' שעזב לפולהאם. פריירה העביר את האימונים במשך השבוע, ונמצא במועדון עד אשר יגיע הצוות החדש שייקח פיקוד על הקבוצה.

פריירה דיבר במסיבת העיתונאים של הקבוצה לקראת רעננה ואמר:"אני בטוח בשחקנים, בקבוצה, ואנחנו מוכנים למשחק ולנצח בו. הולך להיות משחק קשה מאוד, מגיע לרעננה את כל הקרדיט, הם קבוצה מאורגנת שיודעת לתקוף במתפרצות. למדנו את הלקח מול רעננה בבלומפילד".

על המצב הנוכחי 

"בכנות, השחקנים שלנו מכירים את המצב הזה מהעבר. הם אמיצים, עובדים כמו קבוצה מאוחדת. הם הראו הרבה איכויות בבלומפילד. אני לא כאן כדי להיות מאמן ראשי. אני פה כדי להקל על המעבר ולשלוט בקבוצה".

קרלוס גרסיה שלא ישחק עם הקבוצה ביום שבת דיבר גם הוא לקראת רעננה ואמר: "אנחנו מתמודדים בדרך היחידה, שהיא להיות מרוכזים באימונים. זו הדרך היחידה. אנחנו חושבים רק על עצמנו ועל המשחקים שלנו. אנחנו בטוחים שיהיה משחק קשה, אני מקווה שנצליח לפתור אותו בקלות. כל המשחקים מול רעננה, גם בעונה שעברה היו קשים. אנחנו יודעים איך הם משחקים, ויודעים איך AQ7A6781להמנע מהיתרונות שלהם".

על העזיבה של יוקאנוביץ' לעומת ההישארות של הזרים של מכבי שנשארים לאורך זמן רב

"מוזר לעזוב את הקבוצה באמצע, אבל הצדדים הסכימו על כך. שלושה צדדים היו מרוצים, אז מה נותר לומר? בסופו של דבר, כדורגל זה עבודה. עלינו לכבד החלטה של כל בן אדם. לכל אחד יש דעה, משפחה. אסור לנו לתרץ בגלל החלטות של אחרים. אמרנו הרבה פעמים, הגיע הזמן לשחק כדורגל, ולא לדבר. אנחנו כשחקנים יותר מעורבים עם העם הישראלי. אנחנו רק חמישה זרים, וחייבים להיות בקשר עם שחקנים וזה גורם לנו להרגיש את החום של העם הזה. כל מאמן שעזב, עשה צעד קדימה בקריירה שלו. אם שחקן ישראלי יעזוב לליגה אירופית זה לא יהיה בסדר? אנחנו שמחים שמועדונים אחרים מתעניינים בצוותים שלנו. אם הם רוצים, זה אומר שאנחנו עושים דברים נכונים. הלוואי שבסוף העונה לכל שחקן יהיה חמש הצעות מאירופה".

על מערכת היחסים עם המאמןAQ7A6787

"כל מערכת יחסים עם כל מאמן היא שונה. הוא הביא אותנו לליגת האלופות, בשלוש נקודות פיגור בליגה אחרי קמפיין כזה. אנחנו מרוצים ממה שעשינו ומכבדים את העבודה שלו".

לקראת 2016

"אני מאחל למשפחה שלי תהיה שמחה כמו עכשיו, בלי בעיות בריאותיות. לקבוצה שלי אני מאחל שנמשיך לעבוד כמו שאנחנו עובדים. התוצאות יהיו לפי האימונים".