הפועל תל אביב 'ניסנוב' 0:1 מכבי תל אביב 'שחר'

שלושה דרבים התקיימו בין קבוצות הנוער השונות כאשר הדרבי של קבוצת הנוער תפס את תשומת הלב המרכזית. המארחים שלטו יותר בכדור, אך שתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים נוחים מול השערים. לרוע המזל החלטת שיפוט שגויה הכריעה את הכף כאשר נפסק פנדל לזכות האדומים על אף שהעבירה בוצעה מחוץ לרחבת ה-16 מטרים. רז נחמיאס כבש לזכות הפועל וקבע את תוצאת המשחק.

מכבי תל אביב 'עודד' 1:4 הפועל רעננה

קשה מאוד לעצור את הקבוצה של אורי אוזן לאון אסרף העונה. במחצית הראשונה הצהובים התקשו למצוא את הרשת של האורחים מהשרון, אך במחצית השנייה נפתח הסכר. ניל גולדברג הבקיע ראשון למכבי כשמיד אחריו נתנאל מלכא כבש צמד שערים עוקבים. רעננה עוד הספיקו לצמק במשחק, אבל אפק בלס דאג לשים את החותמת על הניצחון של הצהובים שמוליכים את הטבלה ביתרון של שש נקודות.

מכבי תל אביב אלי פוקס 0:2 מ.ס. אשדוד 'מוריס'

במשחק הצמרת של ליגת נערים ב' ארצית דרום, החניכים של אליעזר בן אהרון וגדי ברומר גברו על המקבילה מאשדוד וביססו את האחיזה במקום הראשון בטבלה. סהר סעדון כבש צמד לזכות הצהובים רגע לפני הירידה למחצית, והשלים שער נוסף בדקה ה-70 של המשחק.

מכבי תל אביב 'אלדד' 2:5 הפועל תל אביב 'רמי'

דרבי נוסף שהתקיים בין שתי מחלקות הנוער הסתיים בניצחון מוחץ של חניכיו של ארז בלפר. בדרבי שנערך בקרית שלום דווקא האדומים היו אלו שעלו ליתרון ראשון, אך מהפך עם שערים של טשאגר דגו, אושר דוידה ועידו שחר הפכו את התוצאה. האדומים צמצמו שוב את הפער עם שער בדקה ה-60, אך התגובה של נערים ג' הצעירים היו בדמות שני שערים של דגו שהשלים צמד ושל רווה אסייג.

מכבי נתניה 'שי' 3:0 מכבי תל אביב נערים ג'2

ניצחון נוסף לקבוצה של רן אליאס שיצאה למשחק חוץ לא קל מול המקבילה מנתניה. אלעד ברכה ועומר יצחק כבשו לזכות הצהובים במחצית הראשונה, כשעמית יעקב כבש לאחר שתי דקות מחידוש המשחק במחצית השנייה.