בתום משחק שלא התעלה לרמות גבוהות של כדורגל, מכבי תל אביב 'שחר' הפסידה בדרבי להפועל כתוצאה מהחלטת שיפוט שנויה במחלוקת שהעניקה לאדומים פנדל למרות שהעבירה נעשתה מחוץ לרחבה. נחמיאס כבש לזכות הפועל.
ההזדמנות הראשונה של הצהובים הגיעה שלוש דקות מפתיחת המשחק, כשמהלך יפה של הצהובים הסתיים עם הורדה של גבי קניקובסקי בעזרת החזה למקסים גרצ'קין, אך הבעיטה של המגן הלכה גבוה מעל השער. המארחים שלטו בתחילת המשחק ואף 332A0764-2הגיעו למצב מסוכן מול השער, אך רוי מליקה נעצר אצל חביב אוחיון. המחצית הראשונה לא התעלתה ברמת הכדורגל שהוצגה משני הצדדים והצדדים ירדו למחצית ללא שערים.

אל החצי השני עלו הצהובים הצעירים ללא שינויים, כאשר בחמש הדקות הראשונות גם הפועל וגם מכבי מגיעות להזדמנות מול השער. בצד הצהוב היה זה אלטמן שהתקרב לכיבוש אך ספק מסירה או בעיטה שלו הולידה קרן בלבד. בדקה ה-65 ביצע אריה שלושה חילופים כשהכניס את גיא אביב ששב לקבוצת הנוער, ירין שרעבי שעלה מנערים א' ובר גלילי.
לקראת הסיום הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר במשחק. לאחר התקפת נגד של מכבי אילון אלמוג מצא עצמו לבד ברחבה, אך הבעיטה שלו חלפה סמוך לקורת השער. בדקה ה90 הפועל זכתה לבעיטת עונשין מ-11 מטרים על אף שההכשלה הייתה מחוץ לרחבה. רז נחמיאס ניגש לכדור והכניע את חביב. 0:1 להפועל, תוצאה שנשמרה עד לסיום המשחק.