מכבי תל אביב מחדשת את רצף הניצחונות שלה כאשר היא גברה הערב (ש') על הפועל רעננה 0:2 במשחק חוץ ברעננה. הצהובים עולים באופן זמני למקום הראשון בטבלה, עד למשחק של הפועל באר שבע שתתמודד מול מכבי חיפה. קשרה של מכבי תל אביב גל אלברמן דיבר לאחר המשחק ושיתף את תחושותיו על המשחק, חילופי המאמנים וגם על הפרידה שלו מחברו לקבוצה, סטיב גורי:

"אין משחקים קלים בליגה הזו. הקבוצות מגיעות מוכנות כמונו ומנסות להערים עלינו קשיים. אין לנו משחקים קלים בתקופה האחרונה, תקופה שחשוב לאגור בה נקודות, במיוחד לאור חילופי המאמנים. זה ניצחון חשוב ואני שמח שהצלחנו להשיג אותו".

332A0291

על האפקט של חילופי המאמנים על השחקנים

"אנחנו מחוייבים למועדון שלנו ולמשימות שהצבנו לעצמנו. חילופי מאמנים זה דבר שאנחנו רגילים אליו, אולי לאו דווקא בתזמון הזה, אבל כמו שאמרתי אנחנו מצליחים להתרכז בדברים החשובים ולהוביל את המועדון למקום שהוא רוצה להיות בהם".

לקראת שבוע הבא שם תארח הקבוצה את מכבי חיפה

"זה משחק עם הרבה עניין. לא קל באף משחק ובטח לא מול קבוצה עם איכויות כמו חיפה. יש לפנינו שבוע ארוך שאני בטוח שיהיו בו שינויים והתאמות כדי להגיע למשחק".

על הפרידה מחאבייר פריירה

"הוא הוכיח מקצוענות גדולה באיך שהוא הכין את המשחק. הוא היה במאה אחוז איתנו. אני מודה לו על התקופה עם יוקאנוביץ' וגם על התקופה הזו שבה ניהל אותנו".

על הודעת מותו של סטיב גורי

קיבלתי את הבשורה על סטיב בסיום המשחק. זה רגע מאוד קשה עבורי. הוא היה חבר מאוד קרוב שלי ושמרנו על קשר. בביקורים של בגרמניה ושלו בארץ בילינו הרבה שעות יחד. הוא היה אהוב על כולם, גם במכבי למרות התקופה הקצרה במועדון הוא זכה לאהדה גדולה. מהישמע על ההיעלמות היה לי קשה והייתי מוטרד, וזו באמת בשורה מאוד קשה".