פרי גיים332A4725

הצהובים הצפינו לאיצטדיון טוטו שבעכו לאחר תקופה טובה בה היא רושמת רצף של ארבעה ניצחונות רצופים, שכללו העפלה לשמינית גמר גביע המדינה. פיטר בוס רשם את משחקו השלישי כמאמן מכבי מאז מונה לפני כשבועיים, כאשר עד כה המאזן של בוס מושלם. המאמן ההולנדי ערך שינוי אחד בהרכב לעומת זה ששיחק מול מכבי חיפה, כאשר הכניס את שלומי אזולאי במקומו של ניקולה מיטרוביץ' שעזב את הקבוצה. בסיבוב הקודם הצהובים כזכור ניצחו 0:5 בבלומפילד.

מחצית ראשונה

תחילת המשחק הייתה סוערת ולאו דווקא בגלל הרוחות הרבות שנשבו. בדקה החמישית השופט סהר ארבלי שלף את הכרטיס 332A4780האדום לעוביידה חאטאב מעכו לאחר שזה בעט בערן זהבי ללא כדור. הבלם המורחק השתולל בעקבות ההרחקה. המשחק לא נרגע ברבע השעה הראשונה של המשחק ומלבד בעיטה חופשית של זהבי שהלכה גבוה מעל המשקוף, שני הצדדים לא הגיעו להזדמנויות מרשימות.

בדקה ה-31 הגיעה ההזדמנות היפה במשחק כשהרמה של דור מיכה מצאה את ערן זהבי במספרת מדהימה שלא הצליחה להכניע את עמוס. בדקה ה-43, חטיפה אדירה של גל אלברמן מזהירוביץ' במרכז המגרש שחררה את טל בן חיים למתפרצת מול שחקן הגנה אחד בלבד. החלוץ שניסה את מזלו בפריצות לרחבה שלא צלחו בחר בהפעם בבעיטה מרחוק, וטיל 332A5064אדיר שלו מ-20 מטרים הכניע את עמוס. 0:1 לצהובים בסיום החצי הראשון.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ביצעו שני המאמנים חילוף. ירון הוכנבוים הכניס את עיזת חלאיילה במקומו של עדנאן זהירוביץ', ואילו פיטר בוס הכניס את ברק יצחקי במקומו של קרלוס גרסיה, דבר שכמובן הוביל את מכבי למערך של 2-3-5. המהלך הראשון של המשחק היה שייך לעומרי בן הרוש שפרץ על קו שמאל, עקף שני שחקנים והרים כדור מצוין לזהבי, אך הבעיטה של הקפטן הלכה גבוה מעל השער. 332A5117

בדקה ה-59 הגיע מהלך קבוצתי נפלא של הצהובים. שלומי אזולאי ניווט את המשחק מחוף לחוף, ולאחר טריפל פס בינו ולבין מיכה וזהבי ייישר הקשר את הכדור לנוסא איגיבור שבעט חזק למרכז השער כדור שנחסם על ידי עמוס. שבע דקות לאחר מכן ביצע בוס חילוף נוסף כשהכניס את עדן בן בסט במקומו של כובש השער טל בן חיים החלוץ.

בדקה ה-70 היתרון של מכבי הוכפל. שלומי אזולאי העביר כדור עומק לברק יצחקי במרכז המגרש. מספר 10 ניסה להעביר כדור שמאלה, אך הכדור פגע בשחקן של עכו והגיע לנוסא איגיבור שדהר כל הדרך אל השער, הטעה את עמוס וגלגל 332A5041בקלות. 0:2 לצהובים, שער שני לנוסא העונה. שלוש דקות לאחר מכן כדור של ברק יצחקי עוד הספיק לפגוש את המשקוף של עמוס.

בדקה ה-82 שלומי אזולאי הצטרף לחגיגה לאחר שהצהובים נהנו מאיבוד כדור של עכו במרכז המגרש. איגיבור השתלט על הכדור, הוריד בעקב לאזולאי שפרץ מאחוריו ושחרר בעיטה חדה לרשת של עמוס. 0:3 לצהובים. מיד לאחר השער הקשר הוחלף ואבי ריקן נכנס במקומו, למה שהיה המהלך האחרון של המשחק.